donderdag 30 augustus 2012

Glitters in je haar!

TREND GESPOT - TREND GESPOT - TREND GESPOT - TREND GESPOT

Er is een kersverse super gave trend!
Glitter haar. Nouja, zo noem ik het. :)

Het zijn dus glitters in je haar.
Een soort plukjes nep haar, met glitters. Ik heb het gezien bij Beyoncé (ik ben grote fan van haar!) en ik heb meteen meer informatie gezocht.

Het heten: Glitter haar tensels. Het zijn dus, zoals ik net al zei, plukjes met glitters. De plukjes kun je in heeeel veel kleuren kopen: Rood, geel, goud, groen, blauw, zilver, paars, en een mix van alle kleuren!
Je kan ze niet ergens laten 'zetten' , je bestelt ze op een site (bijv. http://kristalla.nl/28-glitter-extentions ) en dan moet je ze zelf, of je laat een kapper het doen, in je haar zetten. Daar heb je ook weer speciale spullen voor.
Ik heb gelezen dat het niet echt moeilijk is, als je de spullen er maar voor hebt.

Ik heb het dus bij Beyoncé gezien,
ik vind het echt heel mooi bij haar staan!
 
 
Wat ik ervan vind?
Ik vind het wel grappig, leuk voor een feestje, maar voor school? Nee. Dat vindt ik te overdreven, of juist te kinderachtig. Maar bij Beyoncé staat het echt prachtig!
 
 
Er komt morgen of overmorgen een nieuw bericht over een DIY van BeautyGloss. Daar ben ik druk mee bezig, dus houd mijn blog in de gaten!
 
xoxo
Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!