donderdag 30 augustus 2012

Luchtjes

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie mijn luchtjes zien. Ik heb eigenlijk elke dag een luchtje op, dat vind ik gewoon lekker fris, en het maakt me meteen een beetje wakker! Ik heb 4 luchtjes, en die laat ik jullie zien. Veel kijkplezier!



 
 
Ik ga ze stuk voor stuk even langs.
 
Ik begin met mijn luchtje van Replay!

 
Een super lekker luchtje! Lekker fris, beetje zoet. Ik heb ook de shower gel van deze 'Replay Jeans Spirit!'
 
Zwitsal.
 

 
Nou dit is gewoon de typische zwitsal geur. Echt lekker!
Volgens mij kent iedereen die heerlijke zwitsal 'baby' lucht wel. En ik heb het geurtje!
 
Dan mijn Prada luchtje.
 

Schrik niet, deze heb ik niet zelf gekocht.
Ik heb hem gekregen van mijn moeder. Zij vond hem niet zo lekker ruiken, en ik wel, dus ik mocht hem hebben.
Hij is lekker zoet, en de buiten kant vind ik erg mooi!  
 
Vogue
 

 Dan als laatste een luchtje van Vogue.
'Happy' zo heet hij.
Beetje zoet, en hij rijkt een beetje naar bloemen, super lekker!
Deze is erg handig om mee te nemen in je tas, deze neem ik ook vaak mee naar school!
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot mijn volgende bericht!
 
xxx
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!