zaterdag 29 september 2012

Shoplog - Catrice essence Hema

Hey!

Leuk dat je weer kijkt! <3

Vanochtend ging ik naar de stad met mijn nichtje. Zij moest nog wat halen. Voordat we weggingen liet ze me hele leuke collecties zien van Catrice (Upper Wild Side collection) en essence (Class of 2013 collection). Wauw. Ik was gewoon verliefd. Hieronder foto's.



AAAAAAHH!! Hoe leuk?! Die tasjes! En die geweldige nude lipgloss van Catrice! En die prachtige lakken van essence? Die moest ik hebben!

Maar we gingen er niet van uit dat ze deze geweldige collecties bij de kruidvat  in onze stad. Ze hebben er nooit nieuwe collecties, en vullen nooit wat bij. Ik nam voor de zekerheid wel wat geld mee, maar verwachte niet dat ik dat geweldige tasje, of wat dan ook kon kopen.

Maar ze hadden ze! Allebei de collecties! Wat waren wij blij zeggen. Echt ik kon wel gillen. 

Ik heb me ingehouden, wat ik ben alles behalve een miljonair. 

Nou ik ga snel laten zien wat ik heb gekocht! Kijk mee!



Catrice make-up tasje. 

€3,59
essence zalm roze nagellak. 04 'Alpha Better Gamma'

€1,89

Vinden jullie ze wat? Ik ben verkocht! Ik ben er zo blij mee!
Daarna ging ik door naar de Hema want ik had nog wat nodig..


Hema Eyeshadow brush silver.

€2,-










Ik ben er echt blij mee! Wat vinden jullie er van? Laat een reactie achter!

xoxo

1 opmerking:

  1. Super leuk!,
    Ben nu vast filmpje aan t uploaden met de spulletjes :) ( verliefd)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!