zondag 23 september 2012

Shoplog Oberhausen

Heeey!

Daar is die dan: de shoplog van Oberhausen (CentrO) Daar heb ik gister geshopt. 
Het was echt supersupersuper leuk, en heel gezellig! Wat was het groot, en wat waren er leuke winkels! Ik heb niet super veel gehaald, maar wel dingen waar ik echt heel erg blij mee ben, wil je weten wat? Kijk mee!

Als eerst heb ik wat gekocht in de KIKO. KIKO is een winkel bomvol geweldige (en niet dure!!) make-up. Het is niet in Nederland te koop, heel erg jammer. De KIKO waar ik ben geweest was echt heel mooi, met heel erg veel nagellak..




Dus heb ik een heel mooi blauw/groen nagellakje, met glitters gekocht. 
Deze was €3,90 , niet duur voor zo'n mooi lakje vind ik.

Ik was op zoek naar een sweater, gewoon een warme sweater. Ik wist dat ze die bij de H&M hebben, dus moest ik daar maar even kijkje nemen..


Een mooie oudroze kleur, met blauwe en grijze letters en cijfers. Aan de voorkant zit een leuk vakje, en er zit een capuchon op. Hij zat zó ontzettend lekker zacht en warm, deze moest ik gewoon hebben!
Deze was €24,95

Ik wist dat er een Lush in CentrO zat, en daar moest ik natuurlijk heen. Van te voren wist ik al wat ik ging halen, en ik had geluk, want dat was er ook..



Tea Tree Water. Een soort water tegen een 'jong tienerhuidje' (=puistjes, onzuiverheden enz) Nou dat heb ik best nodig, daarom heb ik hem gekocht. Ik ben benieuwd of hij zijn werk ook goed doet! =)
Deze gezichtstoner is €6,35


Toen zag ik bij Vera Moda iets heel leuks hangen..

Een heel erg leuk blouseje! Hij is donkergroen, met half lange mouwen. Omdat dit blouseje een beetje doorschijnend is, heb ik meteen een topje voor eronder gekocht, in (bijna) dezelfde kleur. 
Het blouseje is €21,95
En het topje €9,95

Ik was met mijn vriendin aan het kijken bij de Claire's voor een muts want die had mijn vriendin nodig. En meiden, toen zag ik toch iets.. Ik was helemaal verliefd, ik kon hem gewoon niet laten liggen!



Hoe schattig? Een lippen balsem met koekjes smaak! (Om precies te zijn ijsjes lippen balsem cookie dough, je weet wel van Ben & Jerry!)
Alleen dat potje al, ik moest hem gewoon hebben, of hij nou echt goed was, of lekker, het maakte me niks uit. =)
Deze leuke lippen balsem is €2,50

Ik raad jullie allemaal aan om daar een dagje te gaan shoppen, want ze hebben daar gewoon alles!

Er komt nog een uitgebreid bericht over CentrO en het hele dagje op mijn blog.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot de volgende keer!

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!