woensdag 24 oktober 2012

bye bye lovely shoes..

 






Volgens mij kent iedereen het wel: dat ene paar schoenen waar je echt geen afscheid van kan nemen. Nou dat is nu dus ook mijn big problem. Ze zijn kapot, stuk, en gewoon niet meer mooi, maar toch kan ik er geen afscheid van nemen: mijn zilvere All Stars. Ik hou van ze, en ik kan ze gewoon niet weg doen! Op de foto hier boven zien ze er nog wel oké uit, maar ik zal je eens wat laten zien..
 Het ergste: het gaat aan de achterkant van mijn rechter All Star.. Wauw, hoe heb ik hier al die tijd mee kunnen lopen. Erg toch?
 
 De 2 'flappen' zijn ook niet om aan te zien. Er zitten wat gaatjes in, en ze zijn ontzettend vies. Ook de voorkant is niet echt wit meer..
 
En dan als laatste zit er ook nog een scheur aan de zijkant.
 
Mijn moeder heeft ze voor me weggegooid, ik kon het gewoon niet. Ik ga ze missen, omdat ze overal bij pasten en ik vond ze gewoon ontzettend leuk. Maar ja, ik moest er toch een keer afscheid van nemen..
 
xoxoxox
Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!