zondag 28 oktober 2012

Nieuwe herfst/winter 2012 collectie van elf!

Hay!

Er is een nieuwe herfst/winter 2012 collectie van elf! Ik vind elf echt een leuk merk, ik heb er nog niks van, maar dat wil ik heel erg graag! Ik hoor er namelijk erg goede verhalen over.

Kijk mee!




 

Er zitten 4 kleuren blushes in. Het zijn vloeibare blushes. De kleur op de foto is nummer #83232 'Superstar' . Er zijn dus nog 3 andere kleuren : 'Diva' 'Encore' en 'Showstopper' . Allemaal erg mooi, maar 'Superstar' is mijn favoriet. Erg mooie kleur!
De blushes zijn per stuk €4,00









Compacte Oogschaduw
Ook zitten er prachtige oogschaduws in deze collectie! Ik vind ze super mooi! Hierboven zie je nummer #6563 'Beauty Queen'
Ik vind hem prachtig! Er zitten maar liefst 10 kleuren in de collectie, allemaal een beetje paarse, bruine en roze tinten. Geweldig mooi!

Ook deze zijn €4,00 per oogschaduw.

Contourblush & bronzing poeder
O wauw. Een mini pallete met een Contourblush & bronzing poeder. Valt het je ook niet op? Die verpakkingen zijn echt zó mooi! In de herfst/winter collectie zitten 2 kleuren. Hierboven op de foto staat nummer #83602 'Antigua' . De bronzer ziet er wel vrij donker uit, en de blush redelijk fel. Maar toch vind ik hem wel erg mooi! Wauw..

En ook deze is €4,00

Complexion Perfection
Als laatste zit er een hele mooi poeder in, een highlighting poeder, weer een soort pallette met 4 verschillende kleuren. Ook op deze ben ik totaal verliefd, wauw, ik vind hm echt heel erg mooi. Dit is nummer #83803 'Shimmer' .
Ook deze verpakking vind ik weer erg mooi. Ik hou wel van zwarte, basic verpakkingen, net zoals Catrice.

Ook deze is €4,00 . Haha, ze hadden het beter een 4 euro collectie kunnen noemen. Haha!

Dan als laatste deze handige applicator om make up voor ogen makelijk aan te brengen, zonder te knoeien op je gezicht, op je foundation of blush. Super handig voor mascara op je onderwinpers, must have dit, ontzettend handig!


Ik vind alle producten erg mooi, en het liefst koop ik ze allemaal! Hahaha!

Bedankt voor het lezen, en tot mijn volgende bericht!

xoxoxoxo

Heleen

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de contourblush & bronzing poeder in de kleur die je hebt beschreven! De kleuren zijn echt zo gepigmenteerd, niet normaal! De bronzer is denk ik wel voor mensen met een wat getinte huidskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke! Hoe is die contourblush? Daar ben ik namelijk vreselijk nieuwsgierig naar! =)

      xx

      Verwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!