zaterdag 10 november 2012

Review: L'oréal studio line Silk & Gloss spray krullen

 
Hey, leuk dat je weer kijkt!

Vandaag weer een review. Ik doe de laatste tijd misschien wel iets te veel reviews heb ik het idee, wat vinden jullie ervan? Ik vind het heel leuk om wat over producten te vertellen, en te schrijven, ik vind het zelf altijd handig om voordat ik wat koop eerst een review te lezen. Vinden jullie het leuk? Let me know! Nou ja, ik ga maar snel beginnen!


Ik ga jullie vertellen wat ik vind van de L'oréal studio line Silk & Gloss spray krullen. Ik gebruik deze spray bijna dagelijks, om mijn krullen net iets mooier te maken. Ook is het een anti pluis spray, dus dat moet je haar minder laten pluizen. Wat ik hier van vindt? Kijk verder!




Ik gebruik hem dus bijna elke dag, om mijn krullen wat mooier te maken. Altijd als ik wakker wordt dan zijn mijn krullen heel erg uitgezakt, dus 'knijp' ik ze in met deze spray.  Ik heb niet een hele bos met krullen, maar onderin wel, en die laat ik liever goed tot zijn recht komen.Het is nou niet dat ik meteen BEM volume en mooie krullen hebt, maar het laat mijn haar wel een stuk minder pluizen, en het geeft mijn krullen net een iets mooiere vorm. Ik combineer dit met wat wax onderin mijn haar.





Opzich een prima spray, niks mis mee. Hij laat mijn haar de hele dag niet pluizen, en maakt mijn krullen wat mooier. Maar pas als ik er wax in doe, dan zie je wel wat meer verschil.
 
Deze spray is €5,45 en te koop bij de Kruidvat.
 
Hope you like! See you tomorrow!
 
xxxx
Heleen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!