zondag 2 december 2012

It's December!



Eergisteren zagen jullie een artikel met foto's van November. Vandaag een artikel met wat er in de nieuwe maand, December, te wachten staat en wat leuke foto's. Have fun!


5 December: Pakjesavond!

Gewoon 1 dag in het jaar allemaal cadeautjes krijgen. Dat is toch leuk? Ik ben gek op Sinterklaas! Niet alleen maar om de cadeautjes, maar ook om de gedichten, suprises maar vooral de gezelligheid!
(En natuurlijk onmisbaar: pepernoten!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25 & 26 December: Kerstmis!
 
Kerst! Lekker eten, kerstbomen, en weer: gezelligheid!
Vier jij kerst met cadeautjes? Ik vier alleen Sinterklaas, maar dat vier ik ook best uitgebreid, dus ik vind het geen probleem. Wel eten we altijd heerlijk met de familie met kerst, en we hebben uiteraard een kerstboom in de woonkamer.












31 December / 1 Januari : Oud en nieuw!

Hier kan ik echt heel lang naar uitkijken: het nieuwe jaar! Weer een nieuwe kans om al je goede voornemens écht een keer te doen. *ahum*
En vuurwerk. Ik ben gek op vuurwerk, ik vind het heel mooi en ik steek het graag af. Misschien iets meer voor jongens? Vind ik niet, waarom zou het?

Ook niet te vergeten oliebollen! Ik ben niet echt dol op oliebollen, maar ze horen er toch wel een beetje bij.

 
Hebben jullie niet ontzettend veel zin in deze maand? Ik wel, ik kijk er al naar uit sinds 2 Januari 2012. =)
 
Veel plezier deze maand, en alvast een gelukkig nieuwjaar, fijne Kerst en ik zie jullie snel!
 
Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!