vrijdag 21 december 2012

Kerstvakantie!

Heerlijk, vakantie! Lekker niks doen, een beetje achter je laptop, uitslapen..
Mmm.. Misschien wel ja, maar ik ga in de vakantie ook heel veel artikelen schrijven, foto's en filmpjes maken, en ik moet gaan beginnen met leren voor de toetsweek die er aan zit te komen.
Een chille vakantie? Nee, dat niet echt, maar wel super leuk, en natuurlijk ga ik wel van mijn vakantie genieten, en lekker uitslapen, maar ik dus wel hard bezig met mijn blog!

Ik ga ook in deze vakantie misschien naar Enschede, naar het glazen huis! Ik denk dat jullie het allemaal wel kennen, mocht je het niet weten: Serious Request is een actie om geld op te halen voor een goed doel. Een aantal DJ's gaan een paar dagen in een glazen huis zitten, zonder te eten, alleen drinken. Daarmee willen ze geld ophalen, voor een goed doel dus. Dit jaar is de actie tegen kindersterfte. Ik vind het geweldig dat ze dit elk jaar weer doen, en dat heel nederland meeleeft. Ik vorig jaar al naar het glazen huis, maar toen is het er niet van gekomen. Nu ga ik dus waarschijnlijk deze vakantie, ik kan niet wachten! Het is nog niet zeker, ik hoop het wel heeeel erg!

Voor de rest weet ik niet echt precies wat ik ga doen. Met kerst natuurlijk lekker eten met familie, en lekker vuurwerk afsteken met oud en nieuw.. Wauw, wat heb ik toch veel zin in oud en nieuw! Ik kijk er het hele jaar al naar uit, i'm exciteeeed! Ik vier het elk jaar met mijn oom en tante (en neef, neefje, nicht, en nichtje) en met mijn gezin dan, en vaak ook nog met mijn andere oom en tante (en neef, neef, en neefje) en met mijn oma. We hebben altijd genoeg mooi vuurwerk in huis, en op oudjaarsdag steken we alles af! Ik heb er echt veel zin in. Ik ben dan wel een meisje, maar van vuurwerk afsteken wordt ik toch wel helemaal happy!

Ik heb trouwens vandaag al vakantie. Ik weet dat een aantal scholen vandaag nog naar school moeten, maar ik gelukkig niet.

Dit was even een kort artikeltje, ik ben bezig wat lange artikelen, die kunnen jullie snel verwachten!

Wat gaan jullie doen deze vakantie?

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!