dinsdag 18 december 2012

Slimme mensen nodig!

Domme Heleen zoekt slimme mensen, ja ja..
Mijn geliefde *ahum* Windows Live Movie Maker kan weer eens niet openen, vandaar dat jullie deze week nog geen nieuw filmpje hebben gezien. Ik kan er gewoon niet tegen: ik had gisteren een heel filmpje bewerkt, en ik wou hem opslaan. Dat duurt altijd ongeveer een halfuurtje, dus ik ging maar even douchen. Toen ik klaar was en ik even keek naar mijn laptop, zag ik dat hij was uitgevallen, blijkbaar omdat hij helemaal leeg was. Dus ik deed de oplader in mijn laptop en startte hem op. Vervolgens zag ik dat mijn filmpje niet was opgeslagen. Asdfghjkujyhtgrfvg wat baalde ik zeg. Ik werd er chagrijnig van. Dus ik ging maar weer het filmpje opnieuw bewerken, maar toen ik mijn bewerkings progamma, Windows Live Movie Maker, wilde openen, lukte dat niet. Weer zo'n stom bericht verscheen op mijn beeld met: 'Windows Live Movie Maker wilt niet openen..', en blablabla.. Arg, soms kan ik mijn laptop wel uit het raam gooien. Nou ja, Windows Live Movie Maker dan..

Dus ik zoek mensen die verstand hebben van computers en bewerkingsprogamma's. Dit is wat er trouwens precies in dat bericht stond:

'Movie Maker kan niet worden gestart. Controleer of de computer aan de systeemvereisten voldoet, zorg ervoor dat het stuurprogamma van de videokaart is bijgewerkt en start Movie Maker vervolgens opnieuw.'

Videokaart? Stuurprogamma? Systeemvereisten? Voor mij lijkt het wel Chinees.. Ik snap er helemaal niks van!

Dus nu is mijn vraag: Wat moet ik doen?
Ik weet het echt niet meer, wat een rot pragamma is Windows Live Movie Maker zeg.. Echt geen aanrader, maar ik heb nu eenmaal geen ander bewerkingsprogamma voor mijn filmpjes.
Willen jullie mij alsjeblieft helpen? Ik weet het echt niet meer mensen, ik heb hulp nodig van een slimmerik! Dus laat een comment achter of mail naar: heleenpfrommer@gmail.com
Ik zou het zeer waarderen..

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen, fijne dag nog!

xxxx

1 opmerking:

  1. Sorry ik kan je niet helpen ik heb namelijk vaak het zelfde probleem & wil graag een ander bewerkingsprogramma :(

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!