vrijdag 4 januari 2013

Ontspannen met Lush.



Lekker ontspannen, even aan niks denken, alleen aan jezelf. Vandaag ga ik jullie een aantal producten van Lush laten zien waarmee je lekker kunt ontspannen. Veel plezier met lezen!


Om te beginnen met stomen:


Stomen doe je met een bak water, dat heeft gekookt. Je gaat er 'boven hangen' met een handoek over je hoofd, zodat het stoom op je hoofd komt, en niet in de rest van je kamer.
Dit kun je dus doen met alleen water, maar persoonlijk vind ik het leuk om er wat aan toe te voegen. Daarom kocht ik een tijdje geleden 'Tea Tree Toner Tabs' TTTT ja, hahaha. Inmiddels heb ik ze opnieuw gekocht, omdat ik ze erg fijn vind.
Je doet dit dus in die bak heetkokend water, en dat moet de zogenaamde, bacterien dode, dus speciaal voor de onzuivere huid. Iets voor mij dus! Als je de 'tab' in je bak met water gooit, gaat het lekker bruisen en ruikt het meteen naar tea tree.

Review:

Wat ik ervan vind? Ik vind het heerlijk ruiken: tea tree. Je houdt ervan, of je houdt er niet van. Nou ik vind het erg lekker ruiken. Veel lekkerder dan een gewone bak water.
Doet het veel met je huid, en dood het de bacteriĆ«n echt? Nee, eigenlijk niet. Het maakt rode plekjes wel minder, en het is lekker verkoelend, maar of het nou echt mijn onzuivere huid, beter of schoner maakt? Nee, dat kan ik niet zeggen. Toch is het erg goedkoop voor Lush, en is het toch leuk om iets toe te voegen aan je 'saaie bak met water' , en ik vind het persoonlijk erg lekker ruiken. Maar ja, je moet er van houden..

De tea tree toner tabs zijn €1,05 per stuk.

Daarna een lekker maskertje:


Lush heeft erg veel maskertje, en net zoals al de andere producten van lush, vers gemaakt. Ze ruiken niet alleen lekker, maar zien er ook nog eens heerlijk uit. Om op te eten.
Ik heb een maskertje van lush, het cupcake masker. Hij ruikt lekker zoet en een beetje naar chocolade, zo ziet er ook uit. 'Een hemels masker voor de vette huid.' is hoe Lush dit masker omschrijft. Benieuwd naar mijn mening?

Review:

Een heerlijk maskertje vind ik het. Ik heb zelf niet echt een vette huid, maar wel een onzuivere huid. Hij laat mijn huid even tot rust komen, en ik kan heerlijk ontspannen met dit masker. Hij ruikt echt heerlijk, en ziet er super leuk uit vind ik zelf. Ik raad je aan deze echt even te ruiken als je in een Lush staat, zeker de moeite waard! Ik ben heel erg tevreden over dit masker! Maar ook dit product laat mijn onzuivere huid niet echt verdwijnen, maar wel een lekker rust momentje voor mijn huid.

De maskers van Lush kosten €10,95 per stuk voor 75 gram.

Vervolgens nog eventjes ontspannen met een lekkere gezichtstoner:

Dit is wat Lush over deze toner zegt: 'Tea Tree Water is onze sterke toner voor een normale tot vette huid; in het bijzonder goed voor een jong tienerhuidje met de nodige pukkeltjes. Tea Tree is een wonderlijke plant uit Australiƫ; een Australische EHBO-doos bevat het ook altijd. De olie heeft reinigende, desinfecterende eigenschappen. Daar hebben we opwekkende grapefruit en ontgiftende jeneverbes aan toegevoegd. Heel effectief, al zeggen we het zelf.
Gebruik het na je reiniger om de laatste restjes make up te verwijderen.'

Review:

Ik gebruik de toner niet om mijn make up er af te halen, maar gewoon om even lekker wakker te worden, ik gebruik het namelijk vaak 's ochtends. Je kan het zo in je gezicht spuiten, maar mijn voorkeur gaat uit naar het eerst op het watje doen en vervolgens aanbrengen op het gezicht. Zo als ik net al zei is dit echt lekker om mee wakker te worden, je bent meteen wakker en lekker fris. Helaas doet deze toner alleen niet echt wat hij beloofd: hij laat puistjes niet verdwijnen, maar dat maakt hij helemaal goed door et frisse ontspannende gevoel dat deze toner geeft. Een aanrader!

Tea Tree Water kost €5,55 voor 100 gram en €11,65 voor 250 gram. Ik heb zelf 100 gram.

Dit was het, ik hoop dat jullie lekker gaan ontspannen na dit artikel, en dat jullie het leuk vonden.

Bye bye!

Liefs,
Heleen


2 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!