vrijdag 11 januari 2013

Spam je blog!

Normaal zie ik het als spam als iemand zijn blog link in het bericht vakje achter laat (comment) , maar vandaag kun je dat wel doen! Gewoon lekker je blog spammen, het mag vandaag! Ik kan wel voor elke blog reclame maken in een artikel, maar als ik er een doe wil denk ik iedereen, dus daarom vandaag dit artikel. Lees verder om precies te weten wat dit inhoud en wat je moet doen!


Nou, wat moet je doen?

-  de link van je blog achterlaten in een comment hier beneden.
-  de omschrijving van je blog. (dus waar het over gaat.)

And that's it!

Het is dus leuk voor mij, want dan kan ik op je blog kijken, maar ook leuk voor alle bezoekers, want die kunnen dan natuurlijk ook op je blog kijken. Een soort reclame dus!

Succes met spammen, en tot morgen!

xoxo
Heleen

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk, leuk om te mogen 'spammen' & nieuwe blogs te ontdekken!
    http://www.justbeingmyselfmaaike.wordpress.com Is een blog over mij, door mij over vanalles wat ik leuk vind. Beauty, lifestyle & personal komt het meest voor, maar ook fashion & fotografie krijgen weleens een plekje op mijn blog. Kom gewoon even kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Mijn blog heet: selitues.blogspot.com het gaat het meest over beauty, maar er komt ook wat fashion en lifestyle in voor. Ik zou het leuk vinden als jullie even op mijn blog gaan kijken en misschien zelfs gaan volgen? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat het mag! Mijn blog is PolishYourWorld...je weet wel!! Trouwens! je antwoorden van de Q&A staan erop! Mijn blog is een blog met artikels op over shoplogs, koopjes, tips, nail-arts,...! Maar dat weet je!! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké ik ga snel kijken! Misschien is het wel even handig een link achter te laten, voor de gene die je blog niet kijken.

      Verwijderen
    2. www.polishyourworld.blogspot.com :)

      Verwijderen
  4. Hey, kijk allemaal even op :
    Sophiehopbeauty.blogspot.nl,
    Een blog over beauty,lifestyle en nog veeeel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk spammen.... Mooi zijn voor een budget prijs is het motto van mijn website.
    Ook benieuwd naar hoe budget merken zoals Catrice Max en Essence het doen neem dan vooral eens een kijkje bij mij op de site...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!