maandag 11 februari 2013

Nail art battle #1: Valentijn!

Afgelopen week zagen jullie een artikel met de vraag wie er met mij een battle wou doen, een nail art battle. Onder andere Maaike reageerde, en ik vandaag met haar een battle doen! Maaike heeft ook een blog: justbeingmyselfmaaike.wordpress.com, kijk daar eens op!

Deze battle heeft een thema: valentijn! Hoe kan het ook anders als het bijna valentijn is.

Heleen:

Ik heb gekozen voor een vrolijke, roze, rode nail art. Ik heb eerst een laagje van een prachtig roze lakje aangebracht (Essie Off The Shoulder) en daarover heen heb ik een witte lak aangebracht met een sponsje. Waarom dat witte? Als een wolkje, want misschien ben jij met valentijn wel helemaal in de wolken (?). En op de wolken, uiteraard, hartjes. Daar is denk ik geen uitleg bij nodig. :) Wat vinden jullie ervan?





Maaike:

Toen Heleen mijn vertelde over het thema Valentijn sloeg mijn hoofdje al op hol van ideeën. Toen ik bij de Action was & ik een busje met cupcake versiersels voor de valentijn zag staan, wist ik wat ik ging doen! Maar dat pakte toch iets anders uit.. Ik had net een mooi roze/rood nagellakje gekocht uit de Neo Geisha lijn van Catrice. C03 Madam Butterfly bracht ik als eerste aan, helaas neigt de kleur toch meer naar rood. Dat was al minpunt nummer 1. Ik wou sowieso op één nagel de populaire polletjes doen, veder had ik m'n hoofd iets super leuks bedacht, wat het uiteindelijk helemaal niet geworden is. Eigenlijk wou ik ook een snoephartje op m'n nagels doen, maar die waren heel dik... Dus heb ik zelf de hartjes met een nail art tip painter van Essence gemaakt. Ik moet maar weer wat meer nail arts gaan maken, want m'n hartjes lijken nergens op! Eigenlijk ben ik niet blij met het eindresultaat, want ook de kleuren matchen niet met elkaar op de nagels terwijl het dat wel deed met de kleur in het potje.. Al met al vind ik het er wel grappig uit zien!

Laat bij de comments weten welke nail art jij mooier vindt!

xx
Heleen

4 opmerkingen:

  1. Allebei leuk!
    Bij Maaike vind ik de hartjes juist wel gelukt! :), maar bij Heleen juist de achtergrond mooi.
    Maar ik kies dan toch voor Heleen.
    Het totaal met de hartjes en de achtergrond past allemaal bij elkaar.
    Maar bij Maaike vind ik (persoonlijk) de caviar bolletjes (die een roze en witte kleur hebben) niet echt bij de rode kleur passen.
    Maar toch allebei chapeau dat jullie dit kunnen!
    Liefs, -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind beide heel erg leuk! Alleen als ik dan echt moest kiezen, kies ik voor maaike!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!