maandag 18 februari 2013

Review: Lush Lemony Flutter.



Wie kent hem niet? Ik denk dat het het best verkochte product van Lush is. Like ever. Iedereen in de 'beauty wereld' heeft hem: Lemony Flutter. Wat het is, wat ik er van vind, en meer over Lemony Flutter lees je in deze review.

Wat is Lemony Flutter?

Het is een nagelriemcreme, die ervoor zorgt dat je nagels super zacht en verzorgd worden. Je kan het ook aanbrengen op je hielen, ellebogen en andere droge plekjes.


Wat zegt Lush er zelf over?

'Dit is zo'n product waarvan je misschien denkt: waarom een speciaal product voor nagelriemen? Nou, geloof ons, dit is een van onze best verkopende producten, want onze liefhebbers zijn eigenwijs (gelukkig, daar houden we wel van!) en smeren het op elk stukje huid dat droog is!
Maar het is dus in eerste instantie ontwikkeld voor je nagelriemen, de cacaoboter en allerlei andere oliƫn en boters zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. Dat bevordert de nagelgroei, dus als je nagels snel splijten en breken is dit het wondermiddel!
Het ruikt heerlijk naar citroen, dat is goed voor je humeur maar helpt ook om je nagels wat op te lichten, dus als je nagels wat verkleurd zijn moet je dit zeker ook een paar dagen achter elkaar gebruiken, ze knappen er enorm van op.
Wij gebruiken het ook op onze hielen, ellebogen, tenen en andere droge plekjes. Briljant!
Zin in superzachte en schone handen? Verwen je tengeltjes eens met een mix van een schepje Ocean Salt en een klodder Lemony Flutter. Mengen, flink inmasseren en afspoelen met warm water. Heerlijk...'

Wat vind ik er van?

Ik sluit me aan bij de fan club van Lemony Flutter: i love this stuff! Het verzorgt mijn nagelriemen echt heel erg goed, en die geur.. Heerlijk! Je ruikt de geur als je het op je nagelriemen hebt gesmeerd, nog heel lang en goed. Het ruikt heerlijk naar citroen, ik hou normaal niet zo van die geur, maar Lemony Flutter heeft mij laten zien dat citroen echt heerlijk kan ruiken! Wel moet ik zeggen dat het heel lang duurt voordat hij echt goed ingetrokken is, mede doordat het een dikke boter hebt. Ik vind de kwaliteit met prijsverhouding er goed, je hebt een heel klein beetje nodig, en het werkt geweldig. Nee, het is niet goedkoop, maar zeker het geld waard.


Waar is het te koop en hoe duur is Lemony Flutter?

Lemony Flutter is te koop bij de Lush winkels, en online op Lush.nl. Het is €10,65 voor 50 gram. Zoals ik net al zei heb je echt een heel klein beetje nodig, en doe je er heel erg lang mee, dus is de kwaliteit met prijsverhouding goed.


Raad ik dit product aan?

JA JA JA JA! 10000 keer ja. Echt top spul!

Mocht je je nou afvragen wat dat gele spul is? Het is een soort laagje over de 'echte' nagelriemcreme, de kleur die het wordt als het laagje er af is, is lichter dan 'het laagje'. Hieronder daar nog een foto van.


Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, ik zie jullie morgen weer!

Bye bye!

xxx
Heleen
 


 
 

3 opmerkingen:

  1. Jaa dit is echt heilig, welkom bij de club! ^^ Goed artikel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ik ga bijna naar antwerpen en daar hebben ze een lush!!! Yeeey!!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!