maandag 4 februari 2013

Review: Maybelline Rocket Volum mascara.


We beginnen deze week met een review, over een nieuwe mascara van Maybelline! Benieuwd naar wat ik er van vind? Lees dan snel verder!



 
 
Wat zegt Maybelline zelf over deze mascara?
 
'Onze super gladde-gladde formule en uniek Jet-Glide borsteltje geven van wortel tot punt gelijkmatig en MASSIEF VOLUME! Zonder klontje. Resultaat: massief volume, zonder klontjes. Gelijkmatig van wortel tot punt. Supersnel.'


 
Wat vind ik ervan?
Ik wil als eerste even complimenten geven over die verpakking: wauw, super gaaf! Blauw met roze, een verassend goede combinatie. Maar het gaat natuurlijk om de mascara zelf: geeft hij volume? En daadwerkelijk zonder klontjes? Separeert hij mijn wimpers goed?

Ja! Deze mascara doet dat allemaal! Hij separeert mijn wimpers goed, en geeft ze een mooie lengte. Ook geeft deze mascara mijn wimpers volume, maar niet to much. Ik moet zeggen dat er af en toe wel wat klontjes in zitten, maar dat zijn dan wel hele kleine klontjes, die je eigenlijk niet eens echt ziet zitten. Het borsteltje werkt ook erg fijn, hij is niet te groot en te dik, maar ook niet veel te dun, precies goed. Ook blijft de mascara heel erg goed zitten!























Waar is het te koop en hoe duur is deze mascara?

Deze mascara is te koop bij de DA, etos, en kruidvat. Hij is wel prijzig, namelijk €14,49.


Raad ik deze mascara aan?

Ja, maar ik betere mascara's gezien, en ook met prijsverhouding had ik net iets meer verwacht misschien. Toch vind ik hem erg fijn, en ja ik raad hem aan!


Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxx

Heleen

2 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!