donderdag 7 februari 2013

Update #1. - Inspiratie, school & en meer.


Een keertje een update, gewoon even lekker kletsen. Even een keer lekker persoonlijk, leek me wel leuk!


School.

Yes, de toetsweek is voorbij! Twee weken geleden had ik toetsweek, ik heb ontzettend erg mijn best gedaan om goede cijfers te halen, and i did it! Ik heb voor alle vakken een voldoende gehaald, zelfs voor wiskunde! Geloof je het? Ik ook niet! Ik ben echt heel erg blij! Wel vond ik het een beetje raar om een week geen artikelen te schrijven, maar ik moest wel, want ik moest de hele week leren leren leren. Tja.. Ik mag eigenlijk ook niet klagen omdat ik tussendoor geen toetsen heb, dus alleen drie weken van te voren kei hard leren, toetsweek, en dan lekker rust: niet verkeerd!

Inspiratie.

IK KOM INSPIRATIE TE KORT. Men! Ik haat het als ik geen inspiratie heb voor filmpjes en artikelen. Ik kan er niet tegen! Ik lig dan in mijn bed inspiratie te zoeken, gevonden? Nee! Dus kunnen jullie me helpen? Laat alsjeblieft requesten achter voor artikelen en filmpjes, zou ik erg waarderen, haha!

Money, money, money..

Geld. Kunnen jullie er mee om gaan? Ik vind het echt vreselijk moeilijk om die kortings bakken in de kruidvat te weerstaan. En dan zie je ook nog die limited edition collectie de natuurlijk niet lang verkrijgbaar is.. En dan hebben we het nog niet eens over de geweldige aanbiedingen, of heerlijk snoep in de kantine van mijn school! Geld. Ik kan er niet mee om gaan. Tips?

Shoppen!

Hebben we het net over geld gehad, begin ik over shoppen, heel logisch Heleen. Maar waarschijnlijk ga ik zaterdag shoppen in Amersfoort! Heb ik super veel zin in! Dus ik denk dat ik er ook een shoplog van maak.

Kruidvat.

Ik ben echt gek op de kruidvat, de aanbiedingen, de korting, Catrice, en essence. Ja, ik ben echt fan van de kruidvat. Maar de kruidvat in mijn stad.. Hate it! Die geweldige Neo Geisha collectie van Catrice.. Nergens te bekenen! De mooie nieuwe producten van Catrice en essence.. Nergens te bekenen! NYC schap.. Nergens te bekenen! AAAAAARGH! Zó stom! Herkenbaar voor iemand?

Liefs,
Heleen

See you next time!



3 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!