vrijdag 29 maart 2013

Favorieten sieraden van dit moment.

Sieraden. Typische dingen die ik dagelijks vergeet. Ik vind sieraden mooi, maar ik vergeet ze gewoon té vaak. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vergeet het gewoon. Toch heb ik echte favorieten, die ik vaak draag (als ik ze niet vergeet). Let's show it!



'Big owl ketting' - van Sieradenkistje.nl

Deze vind ik super leuk, en draag ik echt té vaak. Ja, je kan een ketting te vaak dragen, dan wordt het gewoon saai. Maar, om het nog ingewikkelder te maken, deze ketting verveelt me nooit!








Uilen ketting met kleurtjes. - Pieces

Dit kan ik nog niet echt een favoriet noemen, omdat ik hem nog niet echt heb gedragen, want ik heb hem net nieuw. Ik kan al wél zeggen dat ik hem heel erg leuk vind, en de kleurtjes zijn echt zomers, hou ik wel van!








Strikjes ketting. - Hema











Deze heb ik al een tijdje, en eigenlijk is niet de gehele ketting van de Hema, alleen het bedeltje. Het kettinkje heb ik moeten vervangen, omdat hij kapot was. Ik draag hem graag, en ik vind hem erg mooi!


























Aztec armbandje. - ?

Dit armbandje vind ik zó leuk! Een beetje een aztec / tribal stijl, met mooi versierde kraaltjes. Ik vind hem echt heel erg mooi, en dit is de enige armband ik echt vaak draag!









Lange sliert oorbellen. - ?


 

Deze oorbellen zijn echt heel mooi, een beetje basic en subtiel, maar wel heel erg mooi. Ik draag ook deze erg vaak, en ze passen ook gewoon bij (bijna) elke outfit!










Uilen ring. - Sieradenkistje.nl

Ik sluit dit artikel af met een mooie ring van sieradenkistje.nl. Ik vind hem erg leuk, en lekker opvallend, maar niet te. Hij is ook nog geen een keer kapot gegaan, wat ik een voordeel vind, want bij mij gaan ringen echt heel snel kapot.








Dit waren mijn favorieten sieraden van dit moment, de sieraden die ik het meeste draag. Ik heb erg veel sieraden, maar zoals ik al zei, draag ik ze veel te weinig. Dit zijn wel echt sieraden die ik het meeste draag op dit moment.

Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!