woensdag 13 maart 2013

Updat #3 - Lente kriebels, beugel & meer.


Vandaag is het weer tijd voor een update! Over mijn lente kriebels, nieuwe beugel, bijna jarig gevoel, en meer lees je in dit artikel! Let's get personal!

Beugel.

Tja. Ik heb een blokbeugel. Echt een mega ding, die ik 24 uur per dag in moet hebben. Ook moet ik er mee eten, en dat was eerst heel erg lastig. Ik heb hem vorige week maandag gekregen, inmiddels ben ik al een beetje gewend aan zo'n mega plastic gevaarte in mijn mond, maar het blijft lastig eten en praten.

Lente kriebels.

Ik heb zwaar last van lente kriebels. Bij ook maar een klein beetje zon, wil ik mijn korte broekjes, topjes en zonnebrillen al uit de kast halen. Vorige week verwende Nederland ons met een dagje zon, maar vervolgens stortte er al weer sneeuw uit de hemel. Tja, typisch Nederland. Ik wil echt dat de zomer snel komt, ik kan niet wachten om dat leuke korte broekje aan te trekken en de heerlijk zonnestraaltjes op mijn gezicht voelen!

 
Verjaardag kriebels.
 
13 April ben ik pas jarig, dus het mag nog helemaal niet, maar toch heb ik heel veel zin in mijn verjaardag! Vandaag over een maand ben ik dus jarig. Ik heb er heel erg veel zin in, en ik wil ook eindelijk 13 worden. 12 klinkt zo jong. Hahaha.
 

School.

Ik heb het op dit moment echt heel erg druk met school. Ik moet een heel groot werkstuk maken, de toetsweek zit eraan te komen, en dan ook nog eens gewoon wekelijks huiswerk. En mijn blog natuurlijk. Alles bij elkaar is het gewoon heel erg druk. Daarom af en toe een dagje geen artikel, daar kan ik helaas vrij weinig aan doen, school is ook belangrijk.

Musical.

Nog iets over school: binnenkort heb ik een musical! Ik zit in een theaterklas, waar we veel aan dans, drama en zang doen. Ook hebben we natuurlijk normale vakken, maar dat zit er ook nog bij in. Heel erg leuk! En elk jaar doen we een musical, dit jaar over Romeo en Julia. Super leuk en mooi. In elke scene is iemand ander Julia, en iemand anders Romeo, enz. Ik ben in de laatste scene Julia, de sterfscène. Een hele grote rol, heel erg tof! Ook ben ik in de balkonscène de vader van Julia, haha!


Oberhausen CentrO.

30 Maart ga ik shoppen in CentrO! Dat is het grootste winkelcentrum van Europa, en ligt in Oberhausen (Duitsland). Het is dus super groot, en ze hebben onwijs veel leuke winkels zoals Kiko, dm (Duitse drogisterij met o.a essence, P2, Catrice, Rimmel enz) H&M, Only, Lush, Body shop en nog veel meer! Heel leuk, ik heb er echt super veel zin in!

Inspiratie BOM.

Ja, bij mij in mijn kamer is een inspiratie bom ontploft, echt waar. Ik heb ineens heel erg veel inspiratie, en dat probeer ik allemaal op te schrijven, en uit te voeren als ik tijd heb. Soms heb ik de gekste ideeën, maar vaak zie je ze wel verschijnen op mijn blog. Yes, eindelijk weer inspiratie! =)


Voor de rest gaat het goed met mij. Ik heb het op school heel erg naar mijn zin, en mijn cijfers zijn prima. De klas is ook heel erg leuk en gezellig, en de vakken zijn eigenlijk lang niet zo erg als ik verwachtte. Wel ben ik vorige vrijdag ziek geweest, en nog steeds heb ik last van mijn keel, verkouden, en ben ik heel erg moe. Maar het gaat al wel beter, nog niet helemaal top, maar dat komt nog wel (hoop ik).

Hoe gaat het met jullie?

Liefs,
Heleen


1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!