vrijdag 22 maart 2013

We ask each other something. - Melissa & Heleen

Melissa leerde ik een tijdje geleden 'kennen'. Zij heeft ook een blog: xprettything.blogspot.com. Super leuk, kijk daar even op!

Ze mailde mij, met de vraag of zij mij vragen mocht stellen, en ik haar, en dat we die dan beantwoorde in een artikel. Een heel leuk idee, ik zei natuurlijk meteen ja! Dus bij deze, het 'vragen artikel'. We hebben het 'We ask each other something' genoemd. In dit artikel dus de vragen van Melissa, met natuurlijk mijn antwoorden. Kijk vandaag ook nog even op de blog van Melissa met mijn vragen en haar antwoorden!

Laten we maar snel beginnen!


1. Als je moest kiezen tussen bloggen of filmpjes maken wat kies je dan?
 
Mi gadooo, wat een lastige vraag. Ik weet het gewoon niet zo goed. Ik vind filmpjes maken ontzettend leuk, en bloggen, ja, dat vind ik echt heel leuk, dat doe ik ook elke dag.
 
Als ik dan toch écht zou moeten kiezen, kies ik voor bloggen. Ik ben dol op schrijven, en foto's maken, en ik doe dat ook vaker dan filmpjes maken. Maar het liefst wil ik niet kiezen, omdat ik het allebei graag doe.
 
2. Wat doe je als je niet blogt of filmpjes maakt?
 
Ik neem opmaken, en nagels lakken er niet bij, als ik dat dus niet doe spreek ik af met vrienden of vriendinnen. Met vriendinnen ga ik vaak naar de stad, gewoon gezellig. Ook shop ik heel erg graag. Verder vind ik het leuk om te schrijven. Verhalen. Ik heb ook een schriftje waar ik regelmatig in schreef. Dat doe ik nu niet zo veel meer, omdat ik druk ben met mijn blog. Maar voor mijn 'blog tijdperk' deed ik dat wel veel.
 
Verder doe ik natuurlijk mijn huiswerk, en maak verslagen voor school.
 
3. Wat is je lievelings ijs?
 
Ook dit is weer zo'n moeilijke vraag. Ik ben echt dol op ijs, bijna alle soorten vind ik heerlijk. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor Ben & Jerry cookie dough. Die vind ik echt heerlijk! Gewoon vanille ijs, met heerlijke stukjes koekjesdeeg, echt geweldig! Zo lekker! Ook vind ik bosbessen ijs heerlijk, en stroopwafel ijs.
 
4. Wie is je voorbeeld blogger?
 
Ik heb niet echt een voorbeeld. Ik probeer zo creatief mogelijk te zijn, en zo orgineel mogelijk. Ik haat mensen die na apen, dus ik doe dat zelf ook niet. Ik heb wel veel favoriete bloggers. Ik denk dat er twee bloggers voor mij echt uitspringen: Mascha en Vera. Mascha van beautygloss.nl en Vera van veracamilla.nl. Mascha volg ik al zo lang als ik mij kan bedenken en ik vind haar ontzettend leuk, en ze maakt haar youtube kanaal en blog persoonlijk, wat ik heel tof vind. En Vera maakt ontzettend mooie foto's en ik vind haar schrijfstijl ontzettend leuk en goed.
 
5. 1 minuut gratis shoppen in de mac pro store of the apple store?
 
Eerst dacht ik: Wat is dit nou weer voor een vraag: MAC PRO STORE NATUURLIJK. Maar toen ging ik nadenken en dacht ik: hé, Heleen, bij mac is alles uiterlijk 60 euro, bij de apple store veel veel veel meer. Dus ik kies toch voor apple store, maar wel met veel twijfel.
 
Dit was het, super bedankt voor het lezen, vergeet niet mijn blog te volgen en ook die van Melissa!
 
Liefs,
Heleen

2 opmerkingen:

  1. Hashahhah super leuke antwoorden Heleen !
    Die van mij staat ook online.
    Ik vond het heel leuk om te doen :).

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!