dinsdag 26 maart 2013

Wishlist #2 - Almost my birthday!

13 April ben ik eindelijk jarig, en natuurlijk heb ik wel dingen die ik heel graag wil hebben. Veel beauty dingetjes, maar ook nog wat andere spulletjes. Kijk mee!


1. Christina Aguilera parfum.

 Dit parfum vind ik echt heerlijk! Mijn vriendin heeft hem ook, en steeds als zij die op heeft, en ik haar een knuffel geef, rijk ik weer die heerlijke geur. Deze wil ik echt heel erg graag!















2. Sleek storm palette.

Dit mooie palette, wil ik al ontzettend lang. Zo mooi! Mooi naturel, voor een nude look, maar ook wat donkere kleuren voor wat heftigere look voor 's avonds. Van sleek,  heel erg mooi!








3. NYX Nude on nude natural look kit palette.

Deze wil ik nog veel, en veel langer dan het sleek storm palette. Deze is echt geweldig. Ik wil deze echt al heel erg lang, en ik hoop dat ik hem met mijn verjaardag krijg!





4. Kruidvat cadeaukaart.

Ik vraag altijd wel cadeaukaarten, dit keer van kruidvat.
Ik wil wat nieuwe make up van Catrice, en een cadeaukaart is dan natuurlijk wel handig!








5. Cosmo girl & Fashionista.

Dit zijn mijn 2 favoriete tijdschriften, en tijdschriften zijn altijd leuk om te krijgen!

6. Geld!

Ik vraag eigenlijk vooral geld, omdat ik ga sparen voor een nieuwe mobiel. Wat geld is dan wel makkelijk!

Dit was een beetje een kijkje in mijn verlanglijstje. Een birthday haul komt, dus die kunnen jullie na 13 april verwachten!

Liefs,
Heleen







3 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!