woensdag 10 april 2013

Review: bodhicosmetics bodylotion Coconut-Vanilla. (+ GIVE AWAY!)


Vandaag heb ik een review van een bodylotion van bodhicosmetics.nl. Ben je benieuwd wat ik van deze bodylotion vind? Lees dan snel verder! Scroll ook nog even naar onder voor een give away!


 

Dit is de bodylotion. Deze bodylotion is niet in dit formaat te koop, alleen in 250 ml, deze bevat 20 ml, dit is een testformaat, een soort luxe sample. De bodylotion kost €17,95 voor 250 ml.

De flacon vind ik super mooi, maar zoals ik al zei is deze bodylotion alleen in 250 ml te koop. De flacon is dan dus anders. Maar ook de 250 ml flacon heeft een pompje, wat overigens echt super fijn werkt!

 
De geur. Ik ben er dol op! Hij ruikt vooral naar kokos, ook iets van vanille, maar je ruikt toch wel het meeste kokos. Heel erg lekker! De geur ruik je goed, en lang, maar is niet overheersend.
 


 
Hij verzorgt mijn huid ontzettend goed, en hij trekt ook lekker snel in. Hij maakt mijn huid ontzettend zacht, en geeft mijn huid een heerlijke geur. 

 
Zoals je ziet zitten er veel verschillende oliƫn in, lekker voedend en verzachtend. Helaas zitten er wel siliconen in, maar mijn huid reageert er niet raar op.

 
De bodylotion heeft een pompje, wat echt verassend goed werkt. Je werkt daardoor een stuk zuiniger, tenminste uit mijn ervaring, en schiet niet uit met de hoeveelheid.


 
De substantie is niet heel erg dik, ik denk dat hij daarom lekker snel intrekt.
 
 
Conclusie.
 
Een hele fijne bodylotion. Ik ben er super tevreden over! Hij trekt snel in, voed mijn huid goed, de geur is heerlijk, de flacon is prachtig.. Wat wil je nog meer? De grotere versie!
 
GIVE AWAY!
 
Ja ja, ik mag iets weg geven! Een kortingscoupon!
Wil je deze winnen? Laat dan hieronder een reactie achter, met daarin dat je een kortingscoupon wilt winnen! Ook moet je mijn blog volgen via bloglovin.
 
Het is een kortingscoupon van €5,- bij de webshop bodhicosmetics.nl. Ik geef er 5 weg!
 
Meedoen kan tot 20 april!
 
Liefs,
Heleen

4 opmerkingen:

  1. Ik zal maar beginnen,
    met te zeggen dat ik niet zo'n kortingscoupon wil winnen!
    De bon niet weg gelegd voor mij,
    ik mag (bijna) niets van mijn ouders bestellen, dus met die bonnen maak je vast andere meiden blij!
    Dus meiden: grijp jullie kans!
    Liefs, Dzinh xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag winnen omdat ik je zooooo leuk vind !
    ik ga je even op bloglovin' volgen :)
    ik wil het zooo graaag !
    kijk ook eens op mijn blog :)
    www.nikiibeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee, sorry, ik kan je op een of andere manier niet volgen op bloglovin' !
    ik ga het vanavond weer proberen .
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!