donderdag 16 mei 2013

Catrice LE 'Glamazona'.


De ene collectie ligt nog maar net of zelfs nog niet in de winkel, of de ander wordt alweer gepubliceerd: een nieuwe collectie. Net zoals vorige week laat ik vandaag de collectie van Catrice zien en morgen een nieuwe collectie van essence. Benieuwd? Lees verder!

Ik heb het over de Glamazona collectie van Catrice. Een collectie die je mee neemt naar de jungle. Wil je een jungle look maken, dan is dit de collectie voor jou.

Absolute eye colour.

Ook al staat er geen tijger print op de verpakking of in de oogschaduws verwerkt, ze moeten je het oog van een tijger geven. Catrice belooft intense, gepigmenteerde, 2 heldere en 2 metallic oogschaduws.

Verkrijgbaar in:

C01 I Got The Flower!
C02 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum.
C03 Jungle Treasure.
C04 cAMOURflage

Prijs: €2,89


Lip colour pen.

Geef je lippen een kleurtje met deze intense en gepigmenteerde lip colour pens. Ze bevatten een mooie glans, en drogen de lippen niet uit. De kleuren zien er gewaagd en intens uit!

Verkrijgbaar in:

C01 I'm Survivor!
C02 I Got The Flower!

Prijs: €4,99


Liquid gold topper.

Dit ziet er pas spannend uit!
Het kan gebruikt worden als highlighter, maar ook als een soort vloeibare oogschaduw. De topper droogt snel is gepigmenteerd en intens. Ik ben benieuwd!

Verkrijgbaar in:

C01 Jungle Treasure

Prijs: €3,99



Defining blush.

Deze unieke blushes zijn onmisbaar voor classy tijgers! Het geeft je look een frisse uitstraling, en check even dat patroon. Wauw, jungle rock!

Verkrijgbaar in:

C01 I'm A Survivor!
C02 I Got The Flower!

Prijs: €3,99





Ultimate nail lacquer. 

Een paradijs op je nagels: met deze tropische kleuren ben je klaar om te tijgeren in de jungle. Hiermee creĆ«er je de meest prachtige nagels van het hele oerwoud.

Verkrijgbaar in:

C01 Dirty Liana 
C02 I got the flower! 
C03 I'm a survivor  
C04  Lime Heart is beating like a jungle drum

Prijs: €2,99


Crocodile cracker.

Geef je nagels met deze topcoat een spannende twist, deze crack nagellak geeft je nagels een krokodillen laagje. Oftewel, hij droogt op als een krokodillen print. 

Verkrijgbaar in:

C01 cAMOURflage

Prijs: €2,99

Wat vind ik ervan?

Good job catrice! Leuke collectie. Ik ben benieuwd naar de oogschaduws, ook vind ik de lip colour pen heel interessant, die roze ziet er mooi uit! Ik wil de liquid gold topper even in het echt bekijken, de blushes zijn voor mij iets te heftig, de lakjes zijn niet voor mij bestemd, maar ik ben wel benieuwd naar de krokodillen cracker! Gave collectie is het. 

Liefs,
Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!