dinsdag 28 mei 2013

Favoriete muziek op dit moment.


Het is weer tijd om jullie mijn favoriete muziek te laten horen, zien, vertellen you know what i mean. Ik heb op dit moment best veel favoriete muziek, so let's get started!


Demi Lovato - Neon Lights.
 

 
Ik ben dol op dit nummer en op Demi. Ik vind het album geweldig, Demi Lovato vind ik super, en dit lied is gewoon super goed. Love it!
 
Macklemore & Ryan Lewis - Can't hold us.
 
 
Ik vind dit nummer echt ontzettend goed, en ik mag de zangers / rappers wel. Het clipje vind ik eigenlijk ook best leuk, maar het gaat bij mij om het nummer.
 
Armin van Buuren & Trevor Guthrie - This is what it feels like.
 
 
Ook weer een super goed nummer. Ik ben dan wel een meisje, maar ik houd ook van rap muziek - om het maar even zo te noemen. Ik vind langzame nummers vaak een tikkeltje te saai, of hij moet echt heel erg goed zijn.
 
Clavin Harris & Tinie Tempah  - Drinking From the Bottle.
 
 
Ik krijg kippenvel van dit nummer, deze is zó enorm goed. Vooral na de rap, en dan dat stukje, wauw wauw wauw. Super nummer, echt geweldig.
 
One direction - One way or another.
 
 
Ik vind alle liedjes van one direction geweldig, ik ben enorm fan, en dit is nu mijn favoriet. Heel goed nummer, en geweldige music video, deze kan ik elke dag, elke seconde wel kijken.
 
Justin Bieber & Wil.i.am - That power.
 
 
Ik ben totaal geen fan van Justin Bieber, helemaal niet zelfs. Maar ik moet toegeven dat dit echt een leuk nummer is, maar dat komt denk ik vooral door wil.i.am, want van hem ben ik groot fan, ik vind hem ontzettend leuk, hij maakt dit nummer helemaal goed.
 
Tori Kelly - Suit & Tie.
 
 
Ik heb nog nooit, ik herhaal: NOG NOOIT, zo'n goede cover gehoord. En geloof me, ik heb er veel gehoord. Dit is veruit de beste. Ik vind de zangeres, Tory Kelly, helemaal te gek, en het liedje is geweldig gecoverd.
 
Pitch Perfect - Party in the U.S.A.
 

 
Ik ben nooit echt fan geweest van dit nummer, tot dat hij voor kwam in Pitch Perfect. Weer een geweldige 'cover'. Ik ben er dol op, en luister hem heel vaak.
 
En daarmee lieve mensen, sluit ik dit artikel af.
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, en tot morgen! <3
 
Liefs,
Heleen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!