vrijdag 24 mei 2013

Review: Miss sporty Studio lash multi action incrediball mascara.


Miss sporty is een merk dat verkrijgbaar is bij de etos. Ik denk dat het, op essence en action na, het goedkoopste merk is wat je in de drogisterij vind. Sowieso in de etos is het het goedkoopste merk. Ik probeerde er niet zo veel van, maar ik hoorde ontzettend veel goede verhalen over de Studio lash multi action incrediball mascara, dus ik dacht: ik koop hem, en test hem. Wat ik er van vind, lees je in dit artikel!



De verpakking is rood, strak, glanzend, en met zilveren letters. die lekker reflecteren waardoor al mijn foto's verpest zijn. Er zit 8 ml in, hoelang je er mee doet weet ik niet, want zo lang gebruik ik hem nog niet. Dus ik weet niet of hij snel opgaat, maar als zou hij dat: dan is hij nog erg goedkoop, namelijk €4,00.



Waarom deze mascara zo populair is: het borsteltje. Dat weet ik bijna zeker. Het eerste deel is heel basic, en niet bijzonder, maar dat balletje maakt het een uniek borsteltje. Ik heb nog geen budget merk gezien met een mascara met zo'n apart borsteltje. Dat maakt deze mascara al bijzonder.


Wimpers zonder mascara.



Miss sporty Studio lash multi action incrediball mascara.

Wauw wauw wauw. Ik ben dol op deze mascara. Het borsteltje werkt geweldig, en met dat bolletje kom je bij elke wimper. Deze mascara geeft volume, lengte, en separeert als geen enkele andere budget mascara. Mijn wimpers vallen de hele dag op, de mascara blijft geweldig zitten: LOVE IT.



Conclusie.

Ik ben dol op deze mascara, en kan niet zonder hem. Ik gebruik hem elke dag, en ik vind hem echt geweldig! Hij geeft volume, lengte, separeert, blijft de hele dag goed zitten, is goedkoop: er is geen min punt aan deze mascara. Oh ja, bijna vergeten: het borsteltje werkt geweldig.

Zeker een aanrader!

Liefs,
Heleen


1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!