vrijdag 28 juni 2013

KENNEN JULLIE MIJ NOG?

HEY IK BEN HELEEN 13 JAAR EN IK HOU VAN BLOGGEN ETEN VIDEO'S MAKEN EN VIDEO'S KIJKEN.

Kennen jullie mij nog?
Ja, ik heb beschamend lang geen artikel geschreven. Sorry! Ik zal even kort uitleggen waarom niet.

Ik ben net klaar met mijn toetsweek. Het was de laatste toetsweek en ik wilde nog even heel hoog scoren, om het jaar mooi af te sluiten. Normaal blog ik dan gewoon vrolijk door, maar dit keer niet. Daar heb ik niet echt een hele goede reden voor, maar ik denk omdat ik gewoon even het jaar met mooie cijfers af wilde sluiten.

Vandaar heb ik niet zoveel meer geschreven op mijn blog, en begrijp me niet verkeerd, maar het was wel even rustig en relaxed. Ik heb het bloggen wel gemist hoor, niet dat ik dacht: zo ik ben er even klaar mee. Maar ik heb nu wel ervaren hoe het is om eventjes niet te bloggen, maar ik heb het zeker wel gemist.

Ook op mijn Youtube kanaal was het twee weken even wat rustiger dan normaal.

MAAR: Nu heb ik bijna zomervakantie, en kan ik dus weer heerlijk gaan filmen en bloggen. Ik heb heel veel plannen voor de vakantie, maar daar wil ik nog een aparte video of artikel over maken.

Er komt volgende week nog niet elke dag een artikel online, daarna heb ik zomervakantie, dus alle tijd, en dan schrijf ik wél elke dag een artikel.

Zo, dit is wel even genoeg voor nu denk ik, haha! Ik heb nog veel plannen voor mijn blog en Youtube kanaal voor in de zomervakantie, maar daar ga ik het nog een keer uitgebreider over brengen.

I've missed you and i love you, hihi!

xxx
Heleen

1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!