donderdag 6 juni 2013

Review: NYC expert last lipsticks. (Peach Fizz & Flirty)


Het is tijd om 2 lipsticks van NYC te reviewen. Het zijn de NYC expert last lipsticks, en ik review ze vandaag in de kleuren Peach Fizz en Flirty. Het zijn lipsticks die beloven dat ze goed blijven zitten, in deze review lees je of ik ze fijn vind!






Het zijn dus de lipsticks in 433 Peach fizz, een beetje een peach kleurtje zoals de naam al zegt, en ook 417 Flirty en dat is een donker roze lipstick. Er zit per lipstick 3,2 gram en ze kosten per stuk €2,99 per stuk.



De swatches zien er niet verkeerd uit, de lipsticks zijn goed gepigmenteerd, en bevatten glitters en een metallic glans. Ik heb helemaal niks met een metallic glans helaas, maar dit zijn alleen nog maar de swatches.. Tijd om ze op mijn lippen aan te brengen!

Mijn lippen zonder lipstick.

Peach Fizz.

Flirty.

De metallic glans zie je helaas ook nog op je lippen, wat ik dus niet zo mooi vind, en daarom ook voor mij een minpunt. Ze zijn ook op je lippen goed gepigmenteerd. Peach Fizz is op mijn lippen een bruine kleur en Flirty is een donkerroze kleur op mijn lippen, beide dus met een metallic glans en een hele subtiele glitter.


Zoals de lipstick ook al beloven, blijven ze goed zitten. De kleuren moeten je wel staan, anders zijn ze misschien niet echt iets voor jou.

De verpakking is best onhandig, omdat ze lipsticks er voor een klein deel uitsteken en als je de dop dus op je lipstick zet, kan je de lipstick beschadigen. Had wel wat beter gekund.. 

Conclusie.

Ik ben niet razend enthousiast, maar ik vind ze ook niet vreselijk. Beide kleuren vind ik mooi, al staat Peach Fizz mij iets minder mooi en Flirty zou ik niet snel overdag dragen. Ze zijn goed gepigmenteerd en ze blijven lang zitten. Maar de metallic glans vind ik gewoon niet mooi, ik hou niet van metallic op je lippen. Dat maakt ze voor mij dus niet echt favorieten, maar mocht je de kleuren mooi vinden, raad ik ze wel aan, want ze blijven goed zitten en ze zijn goed gepigmenteerd en ze zijn niet duur.

De NYC Expert last lipsticks zijn voor €2,99 bij Kruidvat te koop.


4 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!