maandag 10 juni 2013

Tips voor leuke vaderdag cadeautjes.

Vaderdag komt er weer aan, en net zoals elk jaar, is leuke cadeautjes vinden lastig. Tenminste, voor mij. Ik dacht, misschien zijn er wel meer met dit probleem, en aangezien ik wel een aantal tips heb, dacht ik: laat ik er een artikel over maken.



Parfum.

Parfum is altijd goed, en hoeft zeker niet duur te zijn! Budget geuren zijn ook altijd goed, maar mocht je wat meer uit willen geven, dan is parfum ook zeker een goede tip. Twijfel je over de geur? Vraag wat advies in de winkel, of kijk even bij de parfums die je vader al heeft, zoekt een soort gelijk parfum uit, dan zit je sowieso goed.

Shower gel.

Een budget parfum gekocht? Koop er een shower gel bij in dezelfde geur, en je bent helemaal klaar. Vaak verkoopt kruidvat, ici paris xl, douglas, etos etc. cadeau sets met een parfum en showergel. Hoeft ook weer helemaal niet duur te zijn, voor €15,00 heb je al een leuke set.

Boeken.

Mocht je vader niet van parfum of shower gels houden, dan zit je altijd wel goed met boeken. Ik raad je aan om te vragen welk boek hij nog graag wil, natuurlijk kun je ook een boek op de gok kopen, maar ik raad je echt zeker aan om er even naar te vragen. Mocht je vader van koken houden, koop dan een leuk kook boek. Voetbal boeken zijn heel geschikt voor vaders die van voetbal houden, en ga zo maar door.

CD's.

Mocht je vader ook niet van boeken houden, zijn oude CD's ook altijd leuk. Je vader houdt vast wel van een bepaald band of zanger, of hij heeft ervan gehouden. Zo verkoopt bijvoorbeeld free record shop leuke cd's, en oude cd's voor weinig geld, zeker een aanrader om even te kijken!

Tijdschriften.

Ook met tijdschriften zit je altijd wel goed, over voetbal, auto's en ga zo maar door. Is ook zeker niet duur.

Foto's.

DIY time! Elke vader houdt van een zelf gemaakt cadeautje, daar zit je altijd goed mee. Foto's zijn altijd leuk om te krijgen, print dus een leuke foto van je vader en jou uit, koop een fotolijstje, en klaar is je leuke cadeautje, leuk en lekker budget.

Dit waren een paar van mijn tips, hopelijk hebben jullie er wat aan, en vergeet er natuurlijk niet een lieve kaart bij te doen!

Wat gaan jullie jouw vader geven?

Liefs,
Heleen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!