dinsdag 16 juli 2013

(bijna) Witte nagellak - Wat vind jij ervan?


Een trend op dit moment in het nagellak wereldje is witte, en bijna witte nagellak. Witte nagels, maar af en toe ook een kleurtje met iets van roze, of iets van blauw enzovoort. Wat vinden jullie ervan?



Je zag zulke nagellakjes misschien al in de Catrice candy shock collectie , die Catrice in April verkocht. Daar zag je een aantal hele mooie lichte nagellakjes, allemaal bijna wit, maar net iets een kleurtje. Essie heeft bijvoorbeeld ook zulke nagellakjes, gewoon in het normale assortiment. Ook OPI heeft van dit soort pastel kleurtjes, en bijna elk merk heeft wel witte nagellak, maar voor witte nagellak met net iets een kleurtje zou ik kijken bij Essie, OPI, Bourjois, Catrice en essence heeft ook wat nude lakjes, maar die zijn vooral met bruine kleurtjes (de nude glam lijn), daar moet je van houden. Ook heeft Herome een hele mooie nieuwe collectie met zulke mooie nagellakjes. Klik hier voor fijne swatches van die collectie.

Ik vind het een hele toffe trend, en ik doe er zeker aan mee! Zo heb ik een heel licht roze (bijna witte dus) nagellakje van Essie. De kleur is mooi, maar de lak zelf vind ik niet zo fijn, want hij bubbelt heel erg, maar de kleur is mooi. Dat is trouwens nummer 14, maar zoals ik al zei heeft Essie meer van dat soort lakjes.

Écht witte nagellak breng ik niet zo vaak aan op mijn nagels, met uitzondering van mijn teen nagels, maar een wit lakje met net iets een kleurtje, dat is mijn ding!

Wat vind jij van deze trend?

xoxo
Heleen

2 opmerkingen:

  1. Ik heb laatst ook alleen witte. Nagellak opgehad.
    Als je bruin bent is het contrast heel mooi,maar toen was ik nog niet bruin ;)

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind helemaal wit niet zo maar maar de lakjes uit de candy shock collectie vind ik echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!