zondag 7 juli 2013

Pictures of the month.. June.

Juni is al eventjes voorbij, en het is dus weer tijd om jullie een aantal foto's te laten zien! Ik had deze maand niet enorm veel foto's, maar ik ga ze toch laten zien. Have fun!




Hele auto vol met eten, haha! We hadden startweekend van de kerk, en mijn vader moest voor het eten zorgen, dus de hele auto lag vol, vervelend, haha.


Zoooo blij met mijn skaterskirt! Ik combineer hem vaak met mijn nieuwe shirt van primark, waar ik ook helemaal verliefd op ben.



Nog iets van primark: mijn lekkerste geurkaars ooit.. Ik ben er helemaal verliefd op, en brand hem erg vaak, heerlijke geur!






Nagelstickers.. Zo gaat het bij mij: opdoen, bobbeltjes, eraan irriteren, eentje niet op doen omdat hij kapot is, eraf halen, twijfelen, en in de prullenbak gooien. Wat hou ik toch van nagelstickers ahum.


Comfy outfit, sloffen aan, en de hele dag leren, voor toetsweek. Soms houd ik van die dagen, lekker een dag make up loos door het leven, maar ik vind het fijner om gewoon normale kleren aan te doen, en make up op te hebben, dat vind ik gewoon leuk. (vest van de primark, broekje van de H&M)


Haha, sorry mensen: nog iets van de primark. Ik ben zo blij met alles! Dit is mijn leuke strikje, ik vind hem lief.


Eindelijk mijn jurkje van de H&M aan, ben er blij mee, maar heb hem nog maar 1 keer aangehad, omdat het weer niet echt meewerkt.


Gemaakt op school met techniek. Like?


Filmpje! Raden jullie wat het is?


Eindelijk weer eens een lekker maskertje, deze is van dokter van der hoog, en hij was erg lekker! Prikte wel, maar dan wel op een positieve manier. Leuk maskertje!


Nagellak swatchen.. Mijn nagels waren 'dood' maar ik ben tevreden over het resultaat. Klik hier voor het artikel.

En dit was het alweer! Hopelijk vond je het leuk om te zien. Juni was een leuke maand, wel druk op school, maar nu heb ik eindelijk vakantie en kan ik daar lekker van genieten. Hopelijk brengt Juli mooi weer, en leuke foto's!

Hoe was jouw afgelopen maand?

xxx
Heleen



3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Heleen!
    Van waar komt dat super leuke skaterskirt?
    *hebbenhebbenhebben*
    Dat ombrejurkje heb ik in jeans, zit gemakkelijk!
    En volgens mij heb je een 'what's in my bag'-video opgenomen? Ik ben benieuwd.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik van de H&M voor maar €15,- ! Haha, we zullen zien..

      Verwijderen
    2. Ouuhh nee! Ik zie enkel nagelspulletjes, dan gok ik op een nagelverzorgings video :)

      Verwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!