donderdag 4 juli 2013

Review: essence superfine eyeliner pen.


Ik kocht laatst een nieuwe eyeliner, en naar wat getwijfel, besloot ik de essence super fine eyeliner pen te kiezen. Wat ik ervan vind? Dat lees je in dit artikel.




De verpakking is simpel, gewoon basic, geen pluspunt, geen minpunt. Er zit 1 ml. in, en hij is €2,59, dat is niet duur voor een eyeliner, maar dat zijn we inmiddels gewend van essence. Essence is verkrijgbaar bij Kruidvat en trekpleister.


De stift is lang, en dun. Hij werkt fijn, maar je moet wel wennen. 

Sorry voor de wazige foto.

De eyeliner is goed strak, en je kan er zowel een wing als een dun lijntje mee zetten. De eyeliner is lekker flexibel, maar niet te. Dus hij werkt heel erg fijn en snel.


Hij blijft goed zitten, heel goed zelfs. Al heb je hem eraf gehaald, je blijft een zwarte waas zien. Het is niet erg als je hem dagelijks gebruikt, maar het kan wel vervelend zijn als je een wing ermee zet, en je hem de volgende dag niet wazig ziet zitten..


Conclusie.

Een hele goede eyeliner voor weinig geld. Ik ben niet super goed in het zetten van eyeliner, maar met deze pen gaat het geweldig. Hij is goed zwart, de punt is dun en je kan er gewoon heel snel een dun lijntje mee zetten. Hij blijft goed zitten, misschien een beetje té goed, maar dat is voor mij geen nadeel, want ik gebruik hem dagelijks, omdat hij gewoon fantastisch is!

Liefs,
Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!