zaterdag 13 juli 2013

What's on my nails #29 - Galaxy without stars.


Eindelijk weer tijd voor een What's on my nails! In zo'n artikel laat ik zien wat ik op dit moment op mijn nagels heb. Vandaag laat ik jullie dat weer zien, dus ben je benieuwd wat ik op mijn nagels heb? Lees dan snel verder!






Ik heb op zich niet zo heel erg veel bijzonders op mijn nagels, gewoon 1 nagellakje, maar wauw, wat is deze mooi! Sorry trouwens voor de beschadigingen op mijn nagels, maar goed. Het is echt een geweldig mooie lak, die zeker de aandacht trekt! Hij is misschien niet echt zomers, maar wel ontzettend mooi, en ik ben fan van paarse nagellak / donkere nagellak.






Ik heb een nagellak van collistar op, in 'Viola Glitter'. Hij is bijna holografisch zo mooi! Zie je die gouden, groene, gele, en blauwe gloed? Echt, wauw!

Wat vind jij van deze lak, en welke nagellak heb jij op dit moment op?

Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!