dinsdag 17 september 2013

Persoonlijke update. - School, stress, youtube.

Do all things with love... | via Facebook


 

Het is weer tijd voor een update, want af en toe een artikel, dan weer niet, dan weer wel, is ook niet alles. Daarom even een update niet alleen over mij maar ook over mijn blog en andere dingen daar omheen.



Nou laat ik maar beginnen met school. School is weer begonnen en dat betekent stress. Ik ben nu 2 weken naar school geweest (ongeveer) en de stress slaat nu alweer toe. Mijn huiswerk niet af, wat ik vrijdag af zou moeten hebben, waardoor ik dus in het weekend huiswerk moest maken, maar aangezien ik een heel druk weekend had, ging dat moeilijk. Daardoor kon ik dus ook geen artikelen schrijven, foto's maken of wat dan ook. Daarom probeer ik dat nu doordeweeks te doen, en daar zal ik ook echt mijn best voor doen om zeer regelmatig een artikel online te hebben staan op mijn blog!
Ik hoop dat het me lukt om elke dag een artikel online te zetten. Ik ga er mijn best voor doen, want inspiratie heb ik genoeg, maar tijd kom ik tekort.

Met mijn Youtube kanaal gaat het goed, ik vind het leuk om video's te maken, en van mijn abonnees aantal wordt ik ook erg blij. Ik merk dat ik me nu meer focus op youtube en minder op mijn blog, maar dat wil ik voor een klein gedeelte veranderen. Ik probeer met beide gewoon druk bezig te zijn, maar niet zo dat het nu minder wordt met Youtube, want daar ga ik lekker mee door! Maar het 'normale leven' gaat nu weer een beetje beginnen in verband met school, dus kan het zijn dat er in plaats van 2 keer in de week, 1 keer in de week een video online staat.



Met mij gaat het voor de rest wel prima. Natuurlijk, er gebeurd wel eens iets wat je niet leuk vind, maar dat komt uiteindelijk wel goed. De herfst is begonnen, en daar ben ik best blij mee! Behalve al die regen dan, want die vind ik vreselijk. Maar ik vind de herfst best gezellig, en ik heb heel veel zin in de winter en het najaar, laat maar komen! Heerlijke warme truien aan, lekkere geurkaarsen, en in bed je huiswerk maken. Ik vind het niet erg!

Bijna vergeten: Ik ga volgende week zaterdag (dus niet aankomende zaterdag maar de week daarop) naar Oberhausen (Duitsland) om daar te shoppen in het grootste overdekte winkelcentrum van Europa, CentrO! Daar ga ik shoppen met een vriendin, hartstikke gezellig, ik heb er heel veel zin in! Shoplog komt natuurlijk.

Dit was alweer de update, een korte maar krachtige update, hopelijk interessant om te lezen!

Liefs,
Heleen
 

1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!