maandag 21 oktober 2013

TIP | Webstash.nl


Ik vind het altijd super leuk om over producten of webshops te schrijven waar ik enorm enthousiast over ben. Vandaag ga ik jullie meer vertellen over de webshop webstash.nl.




Deze webshop verkoopt van alles. Eigenlijk alles wat meiden/vrouwen leuk vinden. Tassen, beautyproducten, sieraden, en ga maar door. Ik ben zelf echt enthousiast over deze webshop, de verzendkosten zijn trouwens ook niet duur, en daarbij krijg je bij je bestelling een klein cadeautje. Leuk toch? Ik ben enthousiast.

Zo heb je denk ik nog niet echt een indruk van deze webshop, daarom laat ik jullie mijn favoriete artikelen van deze webshop zien.

Armbanden veren zilver/goudkleurig
van €9,95 voor €6,95

Armband veren zilver/goudkleurig

CĂ©line zwart shirt S/M
€17,95
Celine zwart shirt S/M


Ring hartje love
€2,95

Ring hartje love

Ring tekst love goud/zilver
€4,95


Ring tekst love goud/zilver
Blackhead mask - zwart masker tegen puistjes
€1,95

Blackhead mask - zwart masker tegen puistjes


Stipple brush 
€5,95

Stipple brush


Handtas replica Celine Boston
€35,95
Handtas replica Celine Boston

Hopelijk begrijpen jullie nu een beetje waarom ik zo enthousiast ben over deze webshop.
Wat een leuke artikelen hebben ze! Die tas, en die ringen, echt enorm mooi. 

Neem zeker even een kijkje op deze webshop, echt een grote aanrader.

Webstash.nl

Liefs,
Heleen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!