zaterdag 25 augustus 2012

Catrice lipstick 010 'Be Natural!'

Hooooi! <3

Ik heb vandaag een lipstick gehaald van Catrice.
Een ''Ultimate Colour'' . Ik vind de buitenkant al mooi. Chique, classy, echt mooi. En de lipstick zelf vind ik al helemaal mooi. Het is nude lipstick. Die wou ik al heel erg lang, en vanmiddag heb ik hem ik hem dus gekocht, bij de kruidvat. Hieronder staan wat foto's.

 
Er staat met lichtgrijs 'Catrice' op, maar dat zie je op deze foto niet. :(
 
 
Hij lijkt hier een beetje donker hij is iets lichter. Op de bovenste doorzichtige rand staat ook weer 'Catrice'. En op de lipstick zelf.
 
 
ULTIMATE
     Colour
010 'Be Natural!'
 
Ik vind hem super! Hij staat ook best leuk.
 
Deze lipstick raad ik zeker aan als je van nude houdt! Hij blijft alleen niet heel erg lang zitten, dus als je hem een keer op je lippen hebt, moet je hem wel de hele dag bij je houden, zodat je het bij kan werken.
 
Ik ga er nog een mooi penceel bij kopen, voor de randjes van mijn lippen.
 
Like!
 
xoxoxo
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!