zondag 26 augustus 2012

Nivea Honingmasker

<3

Gister heb ik een super lekker maskertje opgehad, van Nivea.
Het is een honingmasker. Honing is goed voor je huid, en maakt je huid zacht.
Benieuwd of het gewerkt heeft? Lees dan verder!

Er zaten twee maskertjes aan elkaar. Mijn zus 1, en ik 1.
Het masker aanbrengen, dat is echt niet moeilijk. Daar ben je ruim 10 minuten mee bezig. Ik deed er lekker veel op, gewoon totdat het zakje helemaal leeg was. Het moest er 10 tot 15 minuten opblijven zitten. (Ik denk dat het geen kwaad kan om het er nog wat langer op te houden) Het trok al redelijk snel in, dat was best fijn, en hij voelde ook gewoon harstikke lekker! Ondertussen was ik een film aan het kijken, lekker relaxed. :) Het liefst had ik hem er langer op gehad, maar de timer ging alweer af. Het verwijderen van het masker ging heel makkelijk en snel. Gewoon met warm water & een washandje. Daarna heb ik mijn gezicht droog gemaakt, en mijn huid voelde echt lekker zacht! Dus dit Nivea masker werkt! :)

 
 
Hij is te koop bij de etos, en ik denk ook wel bij de kruidvat! Ik heb hem gekregen, dus ik weet niet hoe duur die is, maar ik verwacht rond de 4 euro.
 
Hopelijk vonden jullie het een leuk bericht, en gaan jullie dit lekkere honingmasker ook een keer proberen! (Schrijf dan een reactie hieronder! ;) )
 
Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!