donderdag 13 september 2012

Nagellak remover. 2

Hallo allemaal!
 
Zoals jullie misschien weten heb ik een tijdje geleden een nagellak remover gemaakt in een potje, met een sponsje. Hieronder even de link van dat artikel.
 
Dat ging helemaal mis! Ik kreeg hem echt niet open, en na heel, heel, heel erg veel gefriemel heeft mijn vader hem opgekregen. Nou, zo zag hij er toen uit:
 
 
Echt niet helemaal goed.. De nagelllak remover zat helemaal vast gekleefd aan de randen, waardoor ik hem dus niet openkreeg. Het sponsje zat vast aan de deksel, en het doosje ging gewoon kapot door de nagellak remover.
Wat een ramp..
 
Ik probeerde daarna het sponsje eruit te halen, nou dat ging dus echt niet!

Nou veel friemelen en peuteren met een mesje, is het me gelukt.
 
Ik kon het niet uitstaan!
Bij beautygloss ging het zó makkelijk, waarom niet bij mij?
Daarom maakte ik het gewoon nóg een keer. Het moest lukken!
 
Nou met succes. Dit keer deed ik er veel minder nagellak remover bij, deed ik op het sponsje wat zilver folie, en dat werkte. Ik gebruik hem nu elke keer als ik mijn nagellak eraf wil halen. Hij is echt superfijn!
 


 Waarom ik zilverfolie op het dekseltje heb gedaan? Nou, dit is toch niet zo'n fris gezicht?
 
xxx
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!