donderdag 13 september 2012

essie nagellak.

Heeeey!

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!

Een paar dagen geleden heb ik mijn eerste nagellakjes gekocht van essie.

Ik hoorde hele goede verhalen over essie, en onderhand is het ook een redelijk populair nagellakmerk geworden. essie komt uit Amerika, en is ongeveer een half jaartje geleden echt in Nederland doorgebroken. Het is nu te koop bij de etos, DA, en nog wat andere drogisterijen. De kwastjes zijn redelijk breed, en er zit in 1 lakje 24 ml. Dat is best veel, ik ben benieuwd of je er ook lang mee kan doen.

Ik kreeg een bon van de etos, en die zelfde dag hoorde ik dat er een paar lakken van essie uit het asortiment gingen, en dat die nu maar 5 euro waren! Nou wat een toeval. Het lot bepaalde gewoon dat ik essie nagellak moest kopen. :) Nou wat vervelend.

Dus ik ging samen met mijn nicht naar de etos, essie nagellak halen.
Daar stond ik dan, voor het grote vak, vol essie nagellak. Welke moest ik nou toch kiezen? Zoveel, zoveel mooie kleuren. Ik wist het gewoon niet. Uiteindelijk heb ik gekozen voor 2 lakjes : een knalroze, en een lila/blauw lakje. De roze was 5 euro, de lila/blauwe gewoon 10 euro. Ik was en ben er super blij mee! Kijk mee!



 

 
 Nummer 94 : Lapiz Of Luxury

 
 Nummer 223A : Off The Shoulder

 
essie.. <3
 
xoxo
Heleen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!