zaterdag 8 september 2012

Dagelijkse producten

Sorry! Al een paar dagen geen bericht meer geschreven!
Daarom vandaag weer een bericht voor jullie, over mijn 'Dagelijkse beautyproducten'
Kijk mee!

Dit zijn al de producten. Ze staan op een rand naast mijn ramen.





Ik ga ze allemaal even langs.

Als je mijn blog al kent, dan weet je al wat over mijn luchtjes. Ik doe elke dag wel een geurtje op. Dat vind ik gewoon lekker fris, en ze ruiken gewoon zó lekker!

 
 
Dan mijn mascara. Deze is van Maybelline New York. Deze heb ik nu al ruim een jaar. Ik vind hem gewoon goed. De borstel is lekker dik, en dat vind ik erg fijn! Ik merk wel dat hij bijna op is, en wat klonteriger wordt. Hij is niet super fijn voor onderwimpers, maar ik gebruik hem wel gewoon voor mijn onderwimpers. Het is een waterproof mascara, echt een goede waterproof mascara.
 


(Beetje vies, moet hem echt even schoon maken!)

Dan een krullenspray van L'oréal. De Silk & Glossy.Het is een krullenspray, en een spray voor anti pluis. Ik gebruik hem elke dag, om mijn krullen wat 'in te knijpen' en omdat ik als ik wakker wordt vaak pluizig haar heb. Ik vind het zelf een erg fijne spray.


Dan mijn lipstick van Catrice. Hier heb ik al een keer wat over geschreven, onder aan dit bericht zal ik even de link zetten.
Het is een mooie nude lipstick, nummer 010 'Be Natural!' Eigenlijk hoort hij niet in dit artikel, omdat ik hem niet elke dag gebruik, maar sowieso 2 keer in de week heb ik deze lipstick op.
 


 
Dan mijn bubblegum lipscrub van de Lush. Dit is een soort suiker met een bubblegum smaakje, wat je lippen zacht en glad maakt. En je kan het ook nog eens eten! Echt lekker. Ook deze gebruik ik niet elke dag maar wel elke week, en ik vind het toch wel makkelijk om het dan bij mijn dagelijkse beautyproducten te zetten.
 


 
Dan iets wat ik wel weer dagelijks gebruik. 2 keer per dag zelfs:
Slakkenslijm. Het klinkt heel vies, maar het werkt heel goed! Het is niet groen of bruin ofzo, het is gewoon een witte créme. Het versterkt en herstelt het huidweefsel, en vermindert onzuiveren. Ik gebruik het 's ochtends en 's avonds om mijn puistjes wat te verminderen. Het ruikt niet zo lekker, maar het trekt heel snel in, en daarna ruik je het niet meer!
 
 
 
Nou dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Tot snel!
 
xoxo Heleen

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!