zondag 2 september 2012

Kettingen

Hey!

Ik heb laatst mijn sieradenkist opgeruimd , je kent het wel : Oude 'intertoys sieraden' weggooien, even ordenen, kijken wat je nog wilt aan sieraden, enzovoort.

Mijn kettingen legde ik gewoon even neer, om het daarna weer in mijn sieradenkist te doen. Maar ik had ze (vond ik zelf) best leuk neer gelegd, niet eens expres, en daar zag ik wel een leuk berichtje in voor op mijn blog!



 Van links naar rechts:
Een hartjes ketting, daar kan je foto's in doen, doe ik nooit, ik heb hem ook niet zo vaak om, maar eigenlijk is hij best leuk. - Deze heb ik ooit een keer gekregen met Valentijn van een jongen, met bijpassende oorbellen. - Deze heb ik gewonnen met een turnwedstrijd, deze heb ik regelmatig om, vind hem super mooi! 
 
 Van links naar rechts:
Deze ketting heb ik zelf gemaakt in Frankrijk, met een sleutel en met kralen in delfs blauw. - Een Nikon camera, van sieradenkistje.nl , hele leuk ketting, heb hem heel erg vaak om! - Een uiltje. Deze heb ik van al mijn kettingen het meest om, omdat ik hem gewoon heel erg mooi vind! Deze heb ik ook van sieradenkistje.nl , gekregen van mijn verjaardag. - Een hele lieve ketting met een super schattig strikje, van de Hema. Deze heb ik ook een keer gekregen voor mijn verjaardag. - Een 'Parijs ketting' van de V&D , met de eifeltoren, kraaltje, roosje, en een strikje. Erg leuk!
 

 
I love it!
 
Maar nu moesten ze weer in mijn kistje. Maar dat vond ik zo zonde, omdat ze dan weer helemaal in de knoop gaan, en dan heb ik altijd dezelfde om. Daarom heb ik een mega handig plekje bedacht om mijn kettingen op te hangen.
Look!
 
 
 Deze hangt boven mijn bureau.
 
 
Met mijn kettingen! =)
 
Nou dat was het! Dit is echt veel handiger dan in mijn sieradenkist, nu heb ik veel vaker andere kettingen om, en het staat ook nog eens leuk!
 
Tot de volgende x!
 
xxxx
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!