zondag 2 september 2012

Shoplog Amersfoort

Gisteren heb ik geshopt in Amersfoort.
Daarom vandaag een shoplog voor jullie!




Als ik ga shoppen, dan doe ik dat meestal in Amersfoort. Daar slaag ik gewoon altijd. Bij de Sting, America Today, H&M, Pieces, Only, en er zit een hele grote Kruidvat, met superveel Essence. Bij de V&D lunch ik meestal, of ik haal daar snel wat drinken.
Vandaag ging ik shoppen met mijn tante, nichtje, en andere nichtje. :)
Ik ga snel beginnen!

Ik heb heel veel winkels afgezocht maar eindelijk heb ik hem; een winterjas.


 
Hij is donkerbruin, met een bontkraagje aan de muts. Ik heb hem gekocht bij de Sting, van April Evil. Ben er heel erg blij mee! En het is precies dezelfde kleur als mijn gloednieuwe Uggs!
 
Toen heb ik meteen in de Sting een nieuw dansshirt gekocht.
Deze draag ik dan ofsholder.
 
 
Deze is ook weer van April Evil. Het lijkt of ik helemaal gek ben van April Evil, maar om eerlijk te zijn, zijn dit de eerste dingen die ik van April Evil heb gekocht, meestal vind ik het te kleurrijk, maar mijn jas en dit shirt vond ik gewoon te leuk!
 
Hier ben ik echt super blij mee! Ik vind hem zo gaaf!
 
 
 Deze ook van de Sting, hij is van het merk Revelation. Ik wou zag hem hangen, en meteen was ik 'verliefd'. Echt, ik vind hem super! Hieronder doe ik gewoon een simpel zwart topje.
 
 
 Deze stoere skinny jeansheb ik gekocht voor bij dat jasje. Hij lijkt heel erg groen, maar is iets meer naar de bruine kant. Deze heb ik ook bij de Sting gekocht, van het zelfde merk: Revelation.
 
Dat is wat ik aan kleding heb gekocht. Nu een beetje de beauty dingen!
 
Een haardonut.
 
 
 Deze heb ik gekocht bij de H&M. Hij werkt super fijn. Deze wou ik al een tijdje hebben, en vanmiddag heb ik hem gekregen van mijn tante!
 
Bij de Pieces waren er 3 lakjes voor minder ofzo, ik weet niet precies hoeveel korting, maar toen mochten mijn nichtjes en ik alle drie een lakje uitkiezen. Ik heb voor deze gekozen!
 
 
Een supermooi blauw lakje, die ik ook al een tijdje wilde hebben. Hij heet 'Aqua Blue' . Ik ben er heel erg blij mee!
 
Nou dat was wel zo'n beetje wat ik heb gekocht, niet heel erg veel, want eigenlijk ging ik alleen voor een jas. Maarja, ik kom nooit met 1 ding thuis uit Amersfoort! =)
 
Oja, en ik heb nog wat blaadjes, en give aways!
 

 

 





 

Mijn moeder werkt in de Expresso in Amersfoor en daar krijg ik deze 'Give Away's van! Een naaisetje, pepermuntjes en een paar handige vijltjes voor in mijn tas naar school!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik ben er super blij mee. Tot mijn volgende bericht!
 
xoxo
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!