woensdag 31 oktober 2012

Goodbye oktober.

Vandaag laat ik jullie wat foto's zien van de afgelopen maand, veel kijkplezier!





Ik stond 26 september, eigenlijk niet in oktober maarja, in het utrechts dagblad. Ik heb gefigureerd in een film, en daarom ging ik naar die premiere, en toen werd ik geinterviewd. Erg leuk! (Bovenaan links, de 2e)
 
 
Deze maand ben ik echt fan geworden fan Nielson. Vooral zijn liedje Beauty & de brains vind ik super! Hij kan geweldig zingen en onwijs goed gitaar spelen. Hij heeft het liedje zelf geschreven, echt knap.

 
Paddestoeltjes. =) Ik ben naar het bos geweest en vond deze leuke dingetjes wel een foto waard.



Leren leren leren en nog eens leren. Dat heb ik deze maand gedaan. Ik heb namelijk volgende week een toetsweek, hard leren dus.
 
 
Heerlijk cupcakes gemaakt in de herfstvakantie, samen met een vriendin en mijn zus. Hierboven zie je de mijne! =)

 
Dit prachtige uitzicht vond ik ook wel een foto voor op mijn blog waard.

Dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!