vrijdag 2 november 2012

Review : Biocura oogmake-up-verwijderaar



Hoi, vandaag alweer een review!
Dit keer van de Biocura oogmake-up-verwijderaar (remover)
Veel kijk plezier! =)

Het is een redelijk grote fles, met maar liefst 250 ml. Dat is erg veel voor de prijs : €1,60
 
Het is een ontzettend fijne remover, echt een aanrader. Hij is parfum vrij, en met Aloe vere en panthenol. Hij verwijdert zelfs waterproof oogmake-up. (mascara)
 
Dit staat er op de achterkant:

Hij is geschikt voor contactlenzendraagsters, huidvriendelijk, en oogvriendelijk. Nou, dit is echt een top remover, was wel verbaasd hoor!
 
Deze is te koop bij de Aldi. Nou, als ik het woord Aldi hoor denk ik al meteen: nee, wordt hem niet. En dat is niet omdat het goedkoop is, of misschien soms wat mindere kwaliteit heeft, maar omdat ik gewoon liever naar de etos of kruidvat ga, want daar weet ik gewoon dat het goede kwaliteit is. Om eerlijk te zijn heb ik deze niet zelf gekocht, maar zag ik hem staan in de badkamer, vandaar. Maar meiden, dit is een absolute aanrader!
 
Hope you like it!
 
xxxx
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!