vrijdag 19 oktober 2012

Review: labello.


Hoihoi!

Vandaag weer eens een review, dit keer over labello. Labello is een merk, en verkoopt heel veel soorten lippenbalsems. Ik heb er 3, en ik vind ze allemaal erg fijn! Kijk mee!


Ik heb 3 smaken:
sunprotect.
Ruikt erg lekker, heeft SPF 30 en is waterproof.
Een typische vakantie lippenbalsem dus.





hydro care.
Ruikt lekker fris, en is lekker vettig, waardoor mijn lippen goed gevoedt worden. Ook een hele fijne lippenbalsem!



classic.
Ook deze is erg fijn. Zoals je ziet heb ik deze al vaak gebruikt, omdat ik hem gewoon super fijn vindt!
Deze is ook lekker vet, en het is gewoon een must-have! :)




Ik vind labello erg fijn, en ik neem ze overal mee naar toe! Ze hebben ze in alle kleuren, en geuren, daarom dus veel keuze. Aanraders!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot morgen!

xoxoxo
Heleen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!