woensdag 17 oktober 2012

Sabon bodyscrub.

Hoi!

Vandaag een review over een bodyscrub van Sabon. In de geur 'Vanilla Coconut'.
Veel plezier met lezen en kijken!

Laatst zag ik hem staan in de badkamer. Ik dacht: wat leuk, een bodyscrub, die moet ik maar eens proberen.
Dus dat heb ik gedaan. Hij ruikt ontzettend lekker! En mijn huid was na het gebruiken van deze scrub heerlijk zacht. Ik hou van deze bodyscrub!






Zoals de naam als zegt ruikt hij heerlijk naar Vanille met een beetje kokos geur. Een heerlijke combinatie! Hij maakt mijn huid zijdezacht en de geur bleef ik een hele dag ruiken. Heerlijk!
Dit is echt de lekkerste bodyscrub die ik ooit gebruikt heb. Love this stuff! <3

 De verpakking vind ik zo schattig!Ouderwets, klassiek. Echt leuk!





xoxoxoxo
Heleen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!