zaterdag 13 oktober 2012

Blablablabla

Hey iedereen!

Vandaag even een klets berichtje.

Er is deze week geen 'Whats on my nails' want ik heb nog het zelfde op mijn nagels, als vorige week. Dus dat is niet zo interressant. :)

En dan, i'm so happy, komt mijn youtube account eraan! Nou ja, ik ga filmpjes maken op youtube, en die zal ik dan ook op mijn blog zetten. Ik moet mijn eerste video alleen nog bewerken, en dan zet ik hem op mijn youtube en blog. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik, ik heb erg veel zin om filmpjes op te nemen!

Sinterklaas komt eraan, en oh jongens, wat heb ik daar veel zin in zeg! Echt niet normaal, ik heb echt veel zin in die gezellige tijd: December. Kerst, Sinterklaas, oud & nieuw. Love it! Echt de gezelligste tijd van het jaar! Daar komt zeker nog een artikel over! (kado's enz)

Love
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!