donderdag 29 november 2012

How i think about..



Hey!

Ik heb een idee, en dat wil ik jullie heel graag vertellen! Benieuwd? Kijk verder!


Ik dacht misschien is het leuk om elke week, op een bepaalde dag te laten weten wat ik ergens van vind. Denk aan trends, of gewoon random dingen.
Op welke dag precies, dat weet ik nog niet, ik zat de denken aan woensdag. Dinsdag ben ik vroeg uit dus kan ik dan het artikel schrijven, en woensdag plaatsen.

Wat vinden jullie van het idee? En hebben jullie misschien ideeën voor de eerste 'How i think about' ? Laat het achter bij de comments, of mail me naar : heleenpfrommer@gmail.com ! Ideeën zijn ook voor andere artikel altijd welkom, en gewoon een leuk mailtje natuurlijk ook!

Laat dan ook bij het artikel ( de 'how i think about' ) achter wat jij ervan vind, dat is heel erg leuk om te horen, niet alleen voor mij maar ook voor andere, een beetje 'how you think about'.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vonden, en laat me weten wat jij ervan van vindt! 

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!