vrijdag 30 november 2012

November pictures.

Vandaag weer een beetje een kijk in mijn leven, want het is weer tijd voor foto's! Veel plezier met kijken!


Heerlijke brownie gebakken, ben ik dol op!


Dit heb ik gekregen van een klant, van de winkel waar mijn moeder werkt. Volg je het nog? Ze vond mijn moeder een goede verkoopster, en daarom had ze snoep gekocht voor mij, mijn zus en mijn broertje. Een vrouw van ongeveer 70. Hoe lief? En lekker!
 
 

Zie de maan schijn door de bomen..
 




 










Jummm! Een dagje met school naar a'dam, snoep kon natuurlijk niet ontbreken!



















Monopoly op een iPod, hoe stoer? Tja, je moet toch wat doen in de bus..

Een 'rainbow jurk' in het NEMO museum in Amsterdam, de 2 jurken hieronder staan ook in dat museum. Super gaaf!
 

 
















Bij de V&D: ontelbaar veel marsepein in allerlei kleuren, soorten en maten!














Heerlijk al dat snoep bij de V&D, bergen chocolade.. *slijm slijm*


Mijn aller-aller-aller eerste keer bij Make up studio! Zó mooi, ik was helemaal in de wolken. Dit was in Amersfoort, sinds kort geopend! (in het straatje bij Bijou Birgitte)
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik zie jullie snel!
 
xxx
Heleen

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!