vrijdag 28 december 2012

Afrader: wenkbrauw borsteltje Gérard Brinard.


Ach ja, er zijn niet alleen maar geweldige producten op deze wereld. Tegenvallers, afraders, het is net hoe je het wil noemen. Ik heb vandaag een review, en die is niet zo positief..
Misschien vraag je je af: waarom schrijf je er dan over? Nou, zodat jullie je geld er niet aan verspillen.. Benieuwd? Kijk verder!



Heb ik al wel eens eerder over Gérard Brinard vertelt? Volgens mij wel namelijk, maar ach, nog maar een keertje:

Misschien heb je bij de DA of Etos al wel een keer een soort glazen kastje, of toren eigenlijk, zien staan met daarop bakjes, en daarin kwasten. Veel kwasten. Van Gérard Brinard. Een merk dat denk ik voor vele niet zo bekend is. Ik heb er zelf nog nooit wat van gekocht, alleen gekregen. De kwasten zien er wel oké uit, maar spreken mij niet echt aan door de prijs. Dan kijk ik liever op de webshop van Zoeva, of budget merken zoals essence en Catrice. Maar goed.
Tussen al die kwasten, na lang zoeken, zie je ook een wenkbrauw borsteltje. Het is een borsteltje, met aan de ene kant een soort kammetje, en aan de andere kant haartjes. Hier de review:


Yes, it is broken...
Ik liet hem een keertje vallen, niet eens op een houten vloer, maar op mijn vloerbedekking, en PATS BOEM. Gebroken. Balen.. Maar ik moet zeggen dat ik hem ook niet erg fijn vond. Hij was heel hard, en bracht hij mijn wenkbrauwen nou echt in model? Oké, dat wel. Maar het was wel erg hard voor de huid. Jammer..



Een paar dagen later zag ik ineens allerlei haartjes in mijn vensterbank liggen. Wat is dit dan weer? Dacht ik. Mijn wenkbrauwborsteltje. Aaarrgh, kan het nog slechter dacht ik? Ja, dat kon. Ik probeerde mijn wenkbrauwen iets meer vorm te geven, nadat ik mijn vensterbank schoon gemaakt had, en toen braken er ineens heel veel 'steeltjes' van het kammetje af. Balen dat ik deed!
Dat is balen.. Nieuwe halen.

Conclusie:
Niet kopen. Hij is dan wel niet heel erg duur, maar ik raad hem niet aan. De haartjes vallen eruit, het kammetje gaat kapot, en hij breekt. Wel moet ik zeggen dat ik hem denk ik al wel anderhalf jaar had. Best lang dus, maar pas na een jaar ging ik hem echt gebruiken. Maar ach, misschien nog een kleine troost. Maar dat hij breekt, en dat er haren uitvallen vind ik wel heel vreemd. Dan maakt het toch niet uit of je hem een jaar of een maandje hebt?

Dit product is te koop bij de DA en etos, en hij kost 3,99.

Sorry Gérard Brinard, maar deze raad ik echt niet aan.

Dit was het, ik hoop dat jullie er iets aan hadden!

Tot morgen!

Liefs,
Heleen



1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!