donderdag 27 december 2012

Winactie BeautyGloss - Doe mee!

Sorry dat het artikel van vandaag niet om tien uur, of iets eerder komt, ben vandaag wat later. Maar toch..

Nog heel eventjes kun je meedoen aan een hele toffe winactie van BeautyGloss!
In dit artikel wat je moet doen, en wat je kunt winnen.

Wat moet je doen?

- Laat ‘ergens’ op social media achter dat je mee doet aan de Rimmel Scandal eyes Mascara with Swarovski® Elements winactie op Beautygloss. Bijvoorbeeld op twitter, facebook, instagram, hyves, enzovoort (niet op de facebook van Beautygloss).

- Laat een reactie achter op dit artikel met daarin waar je hebt gezegd dat je mee doet een de winactie (bijvoorbeeld op twitter) en waarom je dat op die manier hebt gedaan.

Voor de rest zegt Mascha dat je creatief moet zijn, ze vindt het leuk om zichzelf tegen te komen ergens op social media, daarom doe ik dit!

Wat kun je winnen?

Een Rimmel Scandal eyes Mascara with Swarovski® Elements. Huh? Het is dus een 'gewone' rimmel mascara, maar dan met Swarovski Elements erop. Handgemaakt, erg bijzonder en waardevol dus. Hij is zeer limited editon, ik denk dat hij niet zomaar in de Kruidvat ligt.

Tot wanneer kun je meedoen?

Eind deze maand, ik verwacht dus bijna. Wees er snel bij!

Dit was het artikel alweer, kort maar krachtig. (?)

Ik hoop dat jullie mee doen! Ik doe ook mee, vandaar dit artikel. Ik vind het echt een leuke winactie!

Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!