woensdag 26 december 2012

Dreams of a young girl..


Wij als meisjes kennen het allemaal wel.. Van die typische dingen die elk klein meisje vroeger wilde. Daar ga ik het vandaag over hebben, have fun!
(Met natuurlijk leuke foto's, allemaal van weheartit.com !)



Hoge hakken.
 
 
Hoge hakken. Maar dan ook echt hoge. En ze moesten heel goed 'klikken'.
Ik denk dat wij als kleine meisjes allemaal wel een keer op de hakken van onze moeder hebben rond gelopen.
Veel te groot natuurlijk, daarom vond ik de foto hierboven wel bijpassend.
 
Naar Disneyland.


 
Stiekem wil ik dat nog steeds wel, naar Disneyland.
Ik wilde het vroeger ook, en dat ben ik ook geweest.
Super tof! Met alle disney figuren, zo mooi!

Lang haar.
 
 
Wie wilde dat nou niet? Heel lang haar. 'Om je billen mee af te vegen.'
 
Prinses zijn.
 

 
Een prinsesje zijn.. Het liefst iemand zoals assepoester of sneeuwitje.
Een prinses met veel geld, mooie jurkjes en hakken natuurlijk, en een mooie kroon.
 
Mooie jurken.
 


Lekker optutten, met mooie jurkjes, en te veel make up.
Deze kon niet ontbreken.
 
Dit was het alweer, vonden jullie het leuk?
Herkende jullie een paar dingen?
Hahaha, fijne kerst nog! <3
 
Veel liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!